Gå til innhold

Er menn penere enn kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Ingaborga

Jeg tror det har noe å gjøre med at kvinner sminker seg for å se bedre ut, og føler seg derfor styggere uten sminke, sammenlignet med hvordan de ser ut med sminke. Man merker det når noen er usikre på seg selv, og har lav selvfølelse. Det er ikke attraktivt, og drar ned hele utseende.

Jeg mener ei dame uten sminke, uten langt hår, men med ei positiv utstråling og selvsikkerhet kan være akkurat like fin og attraktiv som en mann som oppfyller akkurat de samme kriteriene.

Skriveleif

Endret av Ingaborga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns, siden det ikke er noe vitenskapelig i dette, at det finnes flest pene kvinner i forhold til menn.

Kvinner har myke trekk, menn har et mer hardt utrykk i ansiktet. Videre syns jeg kvinner har penere lepper og neser enn menn.

Når det kommer til kropp syns jeg også kvinnen vinner.

Jeg syns ikke menn er frastøtende – verken ansikt eller kropp, men kvinner er vakrere enn menn. Både når det kommer til ansikt og i forhold til kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Kvinner er penere. Bare se på menn som skifter kjønn de klarer ikke å komme på halve baken til kvinner selv med langt hår og sminke. Kvinner som skifter skjønn til menn har langt mer vellykket resultat og det går ikke an å se det ut i fra ansiktet.

Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...