AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 På generell basis: I motsetning til kvinner,trenger ikke menn langt hår og sminke for å være pene Om alle jenter hadde superkort hår og 0 sminke... så tror jeg menn er penere enn kvinner. Anonymous poster hash: f5f36...16d 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Menn flest er mer naturlig (ingen sminke, osv...). Så da tenker jeg jo at i en fair game, hvor alle med sminke er utelukket så er menn penere.Anonymous poster hash: a8979...a3f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Ansiktene ville vært likere, man ser jo på nonner for eksempel at de blir litt androgyne når du kun ser ansiktet. Men kroppen....den deilige tynne nakken, brystene, rundheten på rumpa. Dette gjør at jeg synes kvinner er penere enn menn. Anonymous poster hash: cd902...294 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Nei, men er ofte ganske grove og stygge i ansiktet.Anonymous poster hash: 3ca59...d00 4
Gjest Crohnie Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Mannen min og jeg har vært skinheads samtidig over lengre periode, jeg bruker null sminke. Og jeg er fortsatt den heteste skinheaden i denne by'n... Og resten av verden!!!! Sorry babes, min mening teller mer enn din eller noen andre sin, nemlig. Men svaret, generelt: nei, ikke så lenge jeg er her 2
Marie90 Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Nei. I Elaines ord: "Women's bodies are beautiful. They're a piece of art. Men's bodies are utilitarian. They're for getting around. Like a Jeep". T.o.m. menns ansikter er kun attraktive for men dersom det er en karismatisk og maskulin mann. I rent kunstneriske aspekter så er kvinner vakrere, selv usminket. 2
Eriks Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 (endret) Uten sminke er svaret lett menn når det kommer til ansiktet. For kropp er det litt forskjellig. En godt trent og muskuløs mann ser fantastisk ut, også med alderen. Ser man bort fra kropper skapt av et hardt treningsprogram og et godt kosthold (og muligens steroider) vil kvinner med kvinnelige former dominere i de andre kategoriene inntil en viss alder. Selv om jeg legger mer arbeid i kroppen (trener en del og er slank) må jeg si at kjæresten ser ufattelig mye bedre ut naken enn meg slik vi ser ut nå. Det føles litt urettferdig, men sånn er livet. Endret 31. desember 2013 av Eriks
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Ansiktene ville vært likere, man ser jo på nonner for eksempel at de blir litt androgyne når du kun ser ansiktet. Men kroppen....den deilige tynne nakken, brystene, rundheten på rumpa. Dette gjør at jeg synes kvinner er penere enn menn. Anonymous poster hash: cd902...294 Stripper man kvinner for det de har av tilgjort skjønnhet så ser jeg bare en lutrygga, svak, trengde nakenape, mens menn gjerne har en fysikk som symboliserer selvstendghet og rak rygg. Ansiktsmessig er det helt jevnt. Menn har dog naturlig sminke i skjegg som kan gjøre selv de mest ynkelige menn ganske maskuline, så når det kommer til estetisk vellykkethet vil jeg påstå at menn er overlegne kvinner. Men kvinner tjener veldig på at menn er åpen for å ha sex med et bredt spekter av kvinner, mens kvinner kun vil ha menn de er tiltrukket av. Men rent objektivt vil jeg påstå at kvinnen bare har en skjønnhet som egentlig bare er et uttrykk for hva menn tenner på, rent objektivt er kvinner ganske mye styggere.Anonymous poster hash: 4b240...052
Bad Advice Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 På generell basis: I motsetning til kvinner,trenger ikke menn langt hår og sminke for å være pene Om alle jenter hadde superkort hår og 0 sminke... så tror jeg menn er penere enn kvinner. Anonymous poster hash: f5f36...16d Nei, menn har ikke særlig pene ansiktstrekk. Kvinner er mye mykere med mer avslappede linjer mens menn er mer firkantede og røffe i kantene. Kvinner kan også helt fint se fantastiske ut med kort hår. Forutsatt at de er slanke. 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #10 Skrevet 31. desember 2013 Kantete og røffere ser jeg enkelte skiver om menns ansikt, jeg synes det er ytterst få som er supermaskulin med kantete ansikt og firkantet hake , det store flertall er rundere og mykere i ansiktet. Anonymous poster hash: f5f36...16d
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #11 Skrevet 31. desember 2013 Kantete og røffere ser jeg enkelte skiver om menns ansikt, jeg synes det er ytterst få som er supermaskulin med kantete ansikt og firkantet hake , det store flertall er rundere og mykere i ansiktet. Anonymous poster hash: f5f36...16d Du glemmer at kvinner barer registrerer en liten prosent av hankjønn som menn da. De registrerer ikke små menn, feminine menn osv som menn når de skal tenke etter mannlige trekk. Broren hennes er mest sannsynlig ikke en registrert mann i hennes hode, ikke guttevennene hennes heller eller andre stuerene betaer de har i livet sitt. Når kvinner tenker på menn så tenker de på en liten brøkdel som har de trekkene de forbinder med manndom.Anonymous poster hash: 4b240...052
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #12 Skrevet 31. desember 2013 Menn holder seg pene lengre, damer ser for ofte ut som reptiler når de kommer litt opp i alder. Anonymous poster hash: 5c1b3...513
brightness Skrevet 31. desember 2013 #13 Skrevet 31. desember 2013 Det kan ikke ha noe med å gjøre at kvinner faktisk bruker sminke og man er da blitt så vant til en høyere standard, så derfor virker kvinner stygge uten sminke pga det? 6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #14 Skrevet 31. desember 2013 Det kan ikke ha noe med å gjøre at kvinner faktisk bruker sminke og man er da blitt så vant til en høyere standard, så derfor virker kvinner stygge uten sminke pga det? Hehe, selv med sminke holder ikke veldig mange kvinner en spesielt høy standard.Anonymous poster hash: 4b240...052
brightness Skrevet 1. januar 2014 #15 Skrevet 1. januar 2014 Hehe, selv med sminke holder ikke veldig mange kvinner en spesielt høy standard.Anonymous poster hash: 4b240...052 Tenkte mer på at Megan Fox gjerne ser mindre ut som kvinnen i gaten enn hva f. eks. Brad Pitt gjør (bare mannlig seff).
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #16 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Det er ikke tilfeldig at mange kvinner er flaue og usikre på egen kropp. Endret 1. januar 2014 av Summers
Gjest Crazycatlady Skrevet 1. januar 2014 #17 Skrevet 1. januar 2014 Jeg tror faktisk at det har mye med at man er vant til at kvinner bruker sminke, og derfor virker det som noe mangler. Det betyr ikke at kvinner er styggere enn menn uten sminke. Har sett jenter som faktisk er penere uten sminke enn med. Det er fordi de i utgangspunktet har et vakkert ansikt. Syns at mange bruker for mye sminke. Sminke har jo faktisk også ikke vært allemannseie opp igjennom historien heller, og kvinner har vært vakre i fortiden og. 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #18 Skrevet 1. januar 2014 Tenkte mer på at Megan Fox gjerne ser mindre ut som kvinnen i gaten enn hva f. eks. Brad Pitt gjør (bare mannlig seff). Hun var ikke spesielt pen. Alt for tynn i ansiktet og så rett og slett usunn ut. Asymmetri så det holder i både øyenbryn og øyne. Kroppen hennes er på ingen måte spesielt veltrent eller imponerende, annet enn at hun tydelig spiser ganske lite og er tynn. Brad pitt har hatt flere ekstremfysikker, som skiller seg markant fra den gjenomsnittlige kontorråtta da han var rimelig bulka i troja, og rimelig skrapa i snatch, og det er sjeldent menn over 30 kan identifisere seg med noen av de fysikkene. Men jeg er enig med deg, kvinner flest e rdårligere sammenlignet med megan fox enn hva menn flest er med brad pitt. Det er ikke fordi megan fox er så fantastisk idealisert, men har mer å gjøre med det at jeg ALDRI ser kvinner trene etter kl. 20 på kvelden. Jeg ser aldri kvinner trene tung styrke, jeg ser aldri kvinner gjøre så mye annet enn å ta opp plass på møllene og sitte å skravle på et eller annet pec apparat, så det er ikke rart et særdeles få kvinner ikke kan identifisere seg med det som er i toppen. Dere yter langt mindre innsats for å oppnå noe enn hva menn gjør.Anonymous poster hash: 4b240...052
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #19 Skrevet 1. januar 2014 eg ser aldri kvinner trene tung styrke, jeg ser aldri kvinner gjøre så mye annet enn å ta opp plass på møllene og sitte å skravle på et eller annet pec apparat, så det er ikke rart et særdeles få kvinner ikke kan identifisere seg med det som er i toppen. Dere yter langt mindre innsats for å oppnå noe enn hva menn gjør.Anonymous poster hash: 4b240...052 Helt enig!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #20 Skrevet 1. januar 2014 Det har med at sminke er blitt noe feminint. En dame med sminke ser bra ut, men uten ser hun nesten litt manndig ut. Dette er fordi for eksempel mascara legger til noe feminint. En mann har jo ikke sminke på så vi er vant til at en mann ser ut som en mann intill han sminker seg. Anonymous poster hash: 7ba84...b31 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå