tore55 Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Husker 70-tallet med glede. Jentene gikk den gang uten BH. Deilig å se løse pupper og knopper gjennom bluser og trøyer. Får vi det tilbake? pliz 1
OppNedPåAlt Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Jeg kunne aldri ha gått uten bh... Eller, jeg kunne, men det hadde ikke sett bre ut... 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Går ofte uten BH, hater dem. Tar selvsagt på i jobbsammenhenger eller presentasjoner ved studiene osv., fordi det anses som "korrekt". Ellers går jeg alltid uten. Anonymous poster hash: 505b2...f13
tore55 Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2013 er du sikker? vi liker også slappe med stive vorter vettu..hehe Jeg kunne aldri ha gått uten bh... Eller, jeg kunne, men det hadde ikke sett bre ut...
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Da hadde du sett et flatt bryst med to små knopper på; ikke særlig tiltrekkende. BH former puppene mine mer, får de til å se litt større, litt rundere ut. Det er mer attraktivt, synes jeg. Jenter med pupper kan godt gå uten BH, det ser bare fint ut. Synd at man får hengepupper uten BH da. Anonymous poster hash: 2f8d7...bc7
Gjest Inferno Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Jeg går fra tid til annen uten, men om jeg tar noen i å stirre på puppene mine får de seg en på kjeften.
OppNedPåAlt Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 er du sikker? vi liker også slappe med stive vorter vettu..hehe Men konstant stive nippler blir et problem altså...
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Jeg som fra naturens side er utstyrt med størrelse 75G tror det er best om jeg pakker dem inn. Er nok sv klær jeg ikke kan gå med selv med forminskende bh fordi store pupper anses som vulgært...Anonymous poster hash: 3b879...bd6
tore55 Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #9 Skrevet 31. desember 2013 skjønner det faktisk. Jeg som fra naturens side er utstyrt med størrelse 75G tror det er best om jeg pakker dem inn. Er nok sv klær jeg ikke kan gå med selv med forminskende bh fordi store pupper anses som vulgært...Anonymous poster hash: 3b879...bd6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 no bra FTW Anonymous poster hash: 505b2...f13 2
Gjest Eurodice Skrevet 1. januar 2014 #13 Skrevet 1. januar 2014 Da hadde du sett et flatt bryst med to små knopper på; ikke særlig tiltrekkende. BH former puppene mine mer, får de til å se litt større, litt rundere ut. Det er mer attraktivt, synes jeg. Jenter med pupper kan godt gå uten BH, det ser bare fint ut. Synd at man får hengepupper uten BH da. Anonymous poster hash: 2f8d7...bc7 Det uthevede er bare en seiglivet myte. Les deg opp. Tror du for ramme alvor at kvinner som alltid bruker bh, unngår å få mer eller mindre hengete pupper, og at alle som går uten, er dømt til å få det? 1
tore55 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #14 Skrevet 1. januar 2014 takk...og ja det er en myte at de henger mer uten bh 1
Dricka Skrevet 1. januar 2014 #15 Skrevet 1. januar 2014 Ikke noe er mer kleint enn å ha lærere med stive nipler som stikker ut av klærne.
Lilac Skrevet 1. januar 2014 #16 Skrevet 1. januar 2014 Jeg går aldri med BH lenger. Gjorde det før fordi jeg ble påvirket av samfunnet, men nå gidder jeg ikke.
Gjest Andrea93 Skrevet 1. januar 2014 #17 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Har akkurat små nok til at jeg kan gå uten uten at det ser vulgært ut. Veldig deilig å la den ligge hjemme av og til, spesielt under kjoler som sitter stramt og holder litt på plass uansett. Endret 1. januar 2014 av Andrea93
Gjest Eurodice Skrevet 1. januar 2014 #18 Skrevet 1. januar 2014 Ikke noe er mer kleint enn å ha lærere med stive nipler som stikker ut av klærne. Brystvorter som stikker ut av klærne? Går de med grovmaskede overdeler?
Dricka Skrevet 1. januar 2014 #19 Skrevet 1. januar 2014 Brystvorter som stikker ut av klærne? Går de med grovmaskede overdeler? Ikke vet jeg.. synes igjennom gjør de hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #20 Skrevet 1. januar 2014 Da hadde du sett et flatt bryst med to små knopper på; ikke særlig tiltrekkende. BH former puppene mine mer, får de til å se litt større, litt rundere ut. Det er mer attraktivt, synes jeg. Jenter med pupper kan godt gå uten BH, det ser bare fint ut. Synd at man får hengepupper uten BH da. Anonymous poster hash: 2f8d7...bc7 Jeg føler meg mer sexy uten BH, har små og faste pupper, og det ser uten tvil best når jeg ikke bruker BH, føler meg også mer kvinnelig uten, selv om BH former brystene og får dem til å se større ut. Jeg trives med de små brystene mine og går ikke med BH når jeg er hjemme. Anonymous poster hash: 7b0ce...1e5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå