AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #21 Skrevet 31. desember 2013 Han bør ha en veldig god grunn!!Anonymous poster hash: 61d8d...c0a De fleste vinglepettere mener nå alle de har sine grunner.. Anonymous poster hash: 31d43...244
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #22 Skrevet 31. desember 2013 De fleste vinglepettere mener nå alle de har sine grunner.. Anonymous poster hash: 31d43...244 Jeg hadde akseptert nesten hvilken som helst grunn bare han hadde sagt i fra. Bare han hadde gitt meg en liten lyd.Anonymous poster hash: 61d8d...c0a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #23 Skrevet 31. desember 2013 Jeg synes du overdriver og tar helt av TS. Ikke rart folk forblir single når de kaster en mann eller dame ut av livet sitt av en enklet ting som skjer tross en fin datehistorikk frem til nå. Det virker som om noe har skjedd som gjør ham litt opptatt nå, eller at han (kortvarig?) har litt kalde føtter, og det må da være lov. Gi ham litt rom. Anonymous poster hash: 850c9...36d
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #24 Skrevet 31. desember 2013 Jeg synes du overdriver og tar helt av TS. Ikke rart folk forblir single når de kaster en mann eller dame ut av livet sitt av en enklet ting som skjer tross en fin datehistorikk frem til nå. Det virker som om noe har skjedd som gjør ham litt opptatt nå, eller at han (kortvarig?) har litt kalde føtter, og det må da være lov. Gi ham litt rom.Anonymous poster hash: 850c9...36d Jeg er helt enig med deg! Det er bare at hodet og hjertet sier noe annet enn fornuften Han skal få tid på seg. Håper bare han svarer tilslutt. Anonymous poster hash: 61d8d...c0a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #25 Skrevet 31. desember 2013 Han gav lyd fra seg! Anonymous poster hash: 61d8d...c0a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #26 Skrevet 31. desember 2013 Er du dum..? Hva vet vel vi egentlig? Du slår meg nok ikke som den skarpeste kniven, men intelligens er jo ofte noe variabelt og da. Selv synes jeg at Ola-Conny og kan glimte til i blant, men det er muligens fordi han blir sammenlignet med Morgan. Er du med? Ikke alle vil få det samme inntrykket av noen eller av en situasjon. Og det bekymrer meg litt faktisk..Jeg er helt enig med deg! Det er bare at hodet og hjertet sier noe annet enn fornuften Han skal få tid på seg. Håper bare han svarer tilslutt. Anonymous poster hash: 61d8d...c0a Det er som regel fornuftig å høre på fornuften sin. Og svarer han deg ikke, er ikke det ett svar i seg selv? Uansett hvilken grunn det er.Anonymous poster hash: fd414...853
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #27 Skrevet 31. desember 2013 Er du dum..? Hva vet vel vi egentlig? Du slår meg nok ikke som den skarpeste kniven, men intelligens er jo ofte noe variabelt og da. Selv synes jeg at Ola-Conny og kan glimte til i blant, men det er muligens fordi han blir sammenlignet med Morgan. Er du med? Ikke alle vil få det samme inntrykket av noen eller av en situasjon. Og det bekymrer meg litt faktisk.. Det er som regel fornuftig å høre på fornuften sin. Og svarer han deg ikke, er ikke det ett svar i seg selv? Uansett hvilken grunn det er.Anonymous poster hash: fd414...853 Tro det eller ei, men jeg er Mensamedlem. Så er litt smart. Men når det kommer til følelser tror jeg alle "detter gjennom". Følelser har ingenting med inteligentnivået å gjøre. Anonymous poster hash: 61d8d...c0a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #28 Skrevet 31. desember 2013 Hva sa han da? Og såååå sent? Anonymous poster hash: 2eba1...151
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #29 Skrevet 31. desember 2013 Hva sa han da? Og såååå sent?Anonymous poster hash: 2eba1...151 "alt bra her" Jeg fikk iallefall svar. Anonymous poster hash: 61d8d...c0a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #30 Skrevet 31. desember 2013 "alt bra her" Jeg fikk iallefall svar.Anonymous poster hash: 61d8d...c0a Å guuud for en dust han er! Nei, ts, du er ikke dum. Det er lov å håpe på følelser og alt det der, og at den andre parten er ærlig, ikke minst! Anonymous poster hash: 2eba1...151
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #31 Skrevet 31. desember 2013 Å guuud for en dust han er! Nei, ts, du er ikke dum. Det er lov å håpe på følelser og alt det der, og at den andre parten er ærlig, ikke minst! Anonymous poster hash: 2eba1...151 Takk!Anonymous poster hash: 61d8d...c0a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #32 Skrevet 31. desember 2013 "alt bra her" Jeg fikk iallefall svar.Anonymous poster hash: 61d8d...c0a …oh, that´s not a good answer. Anonymous poster hash: 47214...981
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #33 Skrevet 31. desember 2013 oh, that´s not a good answer. Anonymous poster hash: 47214...981 Hvorfor ikke?Anonymous poster hash: 61d8d...c0a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #34 Skrevet 31. desember 2013 Hvorfor ikke?Anonymous poster hash: 61d8d...c0a Fordi det er et "holde deg på gress" svar. Anonymous poster hash: 2eba1...151
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #35 Skrevet 31. desember 2013 Tro det eller ei, men jeg er Mensamedlem. Så er litt smart. Men når det kommer til følelser tror jeg alle "detter gjennom". Følelser har ingenting med inteligentnivået å gjøre. Anonymous poster hash: 61d8d...c0a Altså, om du er mensamedlem eller ei må nødvendigvis ikke bety at du er så intelligent, selv om du svarte mye riktig på IQ-testen deres. IQ er jo forøvrig bare en liten del sv hele intelligensen. Og har du høy IQ men stiller ellers særdeles svakt på de andre områdene eventuelt, så betyr jo ikke mensamedlemskapet så veldig mye lengre. Men hva vet jeg? Jeg kjenner deg jo ikke i det hele tatt. Og ja, følelser er nå en ting, men hvordan en selv forholder seg til følelsene sine avhenger jo stort på hva en er psykisk utrustet for. Og forstår man lite av hvorfor følelsene dine er som de er, så sier jo det vel sitt? Og selv om du og dine følelser "detter gjennom", så betyr jo ikke at alle andre med sine gjør det. Og hvorfor det, tror du?Anonymous poster hash: fd414...853
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #36 Skrevet 31. desember 2013 Fordi det er et "holde deg på gress" svar.Anonymous poster hash: 2eba1...151 En får bare bekreftet at han er en idiot om han tror jeg går på hans beitet!Anonymous poster hash: 61d8d...c0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå