Gå til innhold

Er jeg dum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg dum som sitter og håper på at han skal ta kontakt?

Vi har vært på 7 dater. Masse sms, tlfsamtaler og hundrevis av snaps. Han har alltid svart meg.Nå i helgen endret det seg. Har ringt til han, sendt snap og mld.Fikk en snap i går tidlig fra han.

Jeg sendte snap i går om han kunne ringe meg når han fikk tid. Han har åpnet den. Srndte en mld nå der jeg skrev at jeg hadde satt pris på at han gav lyd fra seg.

Han er 40 år, og vi har datet 7 ganger på en mnd. Noen som kan slå litt vett inn i hodet på meg?

Anonymous poster hash: 61d8d...c0a

Videoannonse
Annonse
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Ikke dum, bare forhåpningsfull og stresset.

• Liker 2
Skrevet

Ikke dum, men du bør se tegninga nå.

Skrevet

Ikke dum, men du bør se tegninga nå.

At han ikke er interessert,ja.Er sint for at han ikke kan fortelle det til meg. Syns jeg fortjener det etter alt vi har gjort...

Skrevet

Helt enig, og han er ikke mye til mann om han ikke klarer å gi beskjed.

Ikke skriv noe mer til ham.

• Liker 1
Skrevet

Helt enig, og han er ikke mye til mann om han ikke klarer å gi beskjed.

Ikke skriv noe mer til ham.

Ingen flere mld fra meg, nei!

• Liker 1
Skrevet

Ikke dum, men kanksje litt masete?

Anonymous poster hash: 7572e...9e4
Skrevet

Ikke dum, men kanksje litt masete?

Anonymous poster hash: 7572e...9e4

Føler ikke jeg maser når vi før har hatt kontakt døgnet rundt.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg antar han skal på fest/ut på byen i kveld?

Skrevet

At han ikke er interessert,ja.Er sint for at han ikke kan fortelle det til meg. Syns jeg fortjener det etter alt vi har gjort...Anonymous poster hash: 61d8d...c0a

Hva har dere gjort da?

Skrevet

Jeg antar han skal på fest/ut på byen i kveld?

Han skal på vennefest

Skrevet

Hva har dere gjort da?

Vi har tilbringt hver tid vi hadde barnefri med hverandre. Kino, konsert, masse tid i lag. Og ikke minst masse kontakt!

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Han skal på vennefest

...og du er ikke invitert med. Skal du noe kjekt i kveld?

Skrevet

...og du er ikke invitert med. Skal du noe kjekt i kveld?

Jeg spurte om han ville feire nyttår med meg og da sa han var invitert på vennefest, men han kunne feire det med meg. Han sa igjen sist uke at han var invitert på denne festen og at han skulle sjekke "hva slags" fest det var (fordi jeg sa jeg ikke hadde noen planer på nyttårs aften)

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg spurte om han ville feire nyttår med meg og da sa han var invitert på vennefest, men han kunne feire det med meg. Han sa igjen sist uke at han var invitert på denne festen og at han skulle sjekke "hva slags" fest det var (fordi jeg sa jeg ikke hadde noen planer på nyttårs aften)

Finn på noe annet i kveld. :klem:

Regn også med at han plutselig kommer tilbake. Menn som oppfører seg slik, kommer som oftest på banen igjen i det øyeblikket du blir stille.

Skrevet

Finn på noe annet i kveld. :klem:

Regn også med at han plutselig kommer tilbake. Menn som oppfører seg slik, kommer som oftest på banen igjen i det øyeblikket du blir stille.

Håper du har rett!

Skal til ei venninne i kveld. Han skal ikke få ødelegge kvelden.

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Håper du har rett!

Skal til ei venninne i kveld. Han skal ikke få ødelegge kvelden.

Å. De forsvinner gjerne fort fra banen igjen også, eller så kan det tenkes at du ikke synes en slik mann er verdt å bruke tiden din på, men at du vil ha en mann som er stødig i hva han vil ha.

Skrevet

Er jeg dum som sitter og håper på at han skal ta kontakt?

Vi har vært på 7 dater. Masse sms, tlfsamtaler og hundrevis av snaps. Han har alltid svart meg.Nå i helgen endret det seg. Har ringt til han, sendt snap og mld.Fikk en snap i går tidlig fra han.

Jeg sendte snap i går om han kunne ringe meg når han fikk tid. Han har åpnet den. Srndte en mld nå der jeg skrev at jeg hadde satt pris på at han gav lyd fra seg.

Han er 40 år, og vi har datet 7 ganger på en mnd. Noen som kan slå litt vett inn i hodet på meg?

Høres likt ut med en 40-åring jeg har vært av og på med en god stund....(men han har ikke barn da).

Prøver å date andre men det er så vanskelig å komme over ham :(

Sender jeg ham meldinger kan jeg se at de er lest,men han svarer kanskje ikke. Deretter dukker han kanskje opp flere uker eller måneder senere...

Slik andre skriver her er det stor sannsynlighet for at mannen du dater dukker opp igjen.Det er typisk "sånne"..

Og nei,du er ikke dum.Du vil bare ikke tro det verste før det er bevist antar jeg?

Om dette er første gangen det skjer synes jeg ikke det er grunn til å krisemaksimere.Men han bør ha en god grunn for at han ikke har svart,og skjer det flere ganger er han neppe en mann å satse alle kort på.

Mine beste tips:Date andre,hold forventningene til denne mannen lave og la han ta kontakt neste gang.

Anonymous poster hash: 78bad...827

Skrevet

Høres likt ut med en 40-åring jeg har vært av og på med en god stund....(men han har ikke barn da).

Prøver å date andre men det er så vanskelig å komme over ham :(

Sender jeg ham meldinger kan jeg se at de er lest,men han svarer kanskje ikke. Deretter dukker han kanskje opp flere uker eller måneder senere...

Slik andre skriver her er det stor sannsynlighet for at mannen du dater dukker opp igjen.Det er typisk "sånne"..

Og nei,du er ikke dum.Du vil bare ikke tro det verste før det er bevist antar jeg?

Om dette er første gangen det skjer synes jeg ikke det er grunn til å krisemaksimere.Men han bør ha en god grunn for at han ikke har svart,og skjer det flere ganger er han neppe en mann å satse alle kort på.

Mine beste tips:Date andre,hold forventningene til denne mannen lave og la han ta kontakt neste gang.

Syns det er helt utrolig at en 40-åring kan oppføre seg slik. Han bør ha en veldig god grunn!!

Skrevet

Syns det er helt utrolig at en 40-åring kan oppføre seg slik. Han bør ha en veldig god grunn!!

Han er veldig umoden når det kommer til forhold og har nok en del psykiske issues...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...