kongenavtys Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Hei, skal noen dager til Shanghai for å gjøre litt diverse ærend, men er også litt pga ferie. Er det noen som har vært i Shanghai i det siste (min siste tur var i 2010) og har noe å anbefale? Vurderer litt å bo på dette hotellet da det virker både veldig sentralt og til en fornuftig pris - noen som har innspill her evnt? Vet at Shanghai ligger en del over Beijing i pris altså...men her er jeg nesten nødt til å dra til Shanghai.
caroprins Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Det hotellet så da bra ut. Du har jo vært der før. Jeg har også vært i Shanghai. Synes det var en flott by. Vi besøkte bl.a. akvariet og et stort shoppingsenter som ligger like i nærheten av akvariet. Og så er det fint å besøke tv tårnet om kvelden med alle lysene. Så besøkte vi en spesiell hage som lå i kombinasjon med mange butikker. Denne lå på the bund siden. Husker ikke hva den het men tipper man kan Google det. Det var billig å ta drosje der men duverden for en kjøring . Jeg lukket øynene, hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå