Fantasier Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Er det flere enn meg som tenner på at en dame har på høyhælte sko i senga? Liker aller best åpne sko der lakkerte tær blir vist frem. Er det normalt at jeg tenner helt sykt på å kysse tærne hennes? Vil gjerne høre fra damer som har gått til sengs med høye hæler og hvordan opplevelsen var.
Vanillalilla Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Nei Ok, litt off - topic. På grunn av avataren din leses alle innleggene dine med en veldig overrasket tone av meg (inne i hodet mitt). Det blir veldig morro noen ganger On-topic: Jeg er ikke mann, men jeg har aldri opplevd at en mann vil at jeg har på meg sko i senga.
Gjest Smiley_cat Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Upraktisk. Foretrekker strømper. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Helt naturlig. Menn har ulike tenningsmønster de også (surprise, surprise!). Noen tenner til bunns på kombinasjonen strømper og skyhigh stiletthæler. Det er ikke helt uten grunn at enkelte sko litt humoristisk defineres som 'beina i været'-sko. Noen tenner på comboen av hæler og strømper, noen tenner på hælene, noen på strømpene og noen på selve skoen. 1
Kytro Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Ok, litt off - topic. På grunn av avataren din leses alle innleggene dine med en veldig overrasket tone av meg (inne i hodet mitt). Det blir veldig morro noen ganger On-topic: Jeg er ikke mann, men jeg har aldri opplevd at en mann vil at jeg har på meg sko i senga. Det har jeg ikke tenkt på. Jeg får et slik uttrykk OFTE av poster her på KG. Jeg har for lange, for kort, er denne stor nok. Er så lei av alle de trådene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå