AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Er det noe som helst som permanent utrydder soppen jeg har rundt nesen? En pille eller noe? Jeg har ekstrem seboreisk eksem rundt nesen, og det begynner nå å klumpe seg opp og klø og svi noe helst ekstremt. Har prøvd alt av resept kremmer og reseptfrie gjennom årene, de med resept funker best, men det går aldri vekk. Kan man bruke canesten, som er soppkrem for underlivet? Jeg er desperat! har hatt det i 8 år nå, og er så lei. Hjelper det å sprøyter restylan/botox rundt nesen om det dreper talgskjertlene? Kanskje dumme forslag, men jeg tar sjangsen å spør dere om noen vet! Det føles ut som brannsår, og huden er ikke hud lengre, rundt nesen. Bare rød irritert eksem/sopp. Anonymous poster hash: 46091...393
Neket Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Restylane og Botox vil ikke hjelpe, det er på ingen måte soppdrepende. Har du prøvd forskjellige leger? Prøvd grapefruktkjerneekstrakt? Ufarlig, men effektivt. Google it
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Du bør droppe å bruke alt av midler for noen måneder, opp til ett år. Kun vann. Og se på maten du spiser. Du er bedre om ett år. Anonymous poster hash: 62c42...729
Djungelvrål Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Canesten eller fungoral krem ville vært naturlige valg. Har du ikke prøvd noen av disse??
kitten Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Er du sikker på at det ikke er brennkopper? Høres veldig likt ut som det jeg har.. Det kommer i perioder, bakteriene er inni nesa men hvis jeg er mye snørrete ol så pleier det å bre seg utover i nesevingene. Det brenner!
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Ja, du kan smøre på Canesten. Du kan også vaske ansiktet (unngå øynene) med Fungoral eller Selsun. Du kan også stryke på litt Betnovat med en finger eller q-tips. Gjør det to ganger om dagen og unngå sminke i området. Anonymous poster hash: cf8fb...d94
Sugerøret Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 ikke betnovat på seboreisk eksem.Kortisonkremer skal ikke på slike eksemer. Jeg ville snakket med en hudlege og bedt om hjelp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå