Gå til innhold

Årets siste håndjager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå slukker jeg lyset for å ta årets siste tur med høyrehånda - og du, hotte kvinne, skal få bestemme hva jeg skal fantasere om. Come on baby light my fire!

Anonymous poster hash: e8ff7...725
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Du skal fantasere om 4 lett overvektige lærhomser med en kraftig duft av musk og svette. De har latexstringtruse på, og alle holder en hestepisk i høyrehånda. I venstrehånda holder de den største dildoen du noensinne har sett.

De veksler mellom å dytte dildoen inn i alle dine tenkelige og utenkelige kroppsåpninger og å straffe deg med pisken. I hjørnet står ei bøtte vaselin som blir flittig brukt.

Anonymous poster hash: 1c1c4...254
  • Liker 5
Skrevet

Ja, bestemora di. Det er en glimrende ide.

Du og lærhomsene befinner dere i din bestemors kjeller. Det lukter litt innestengt der, tapeten er gulnet og møblene har sett bedre dager.

Lærhomsene brøler ut kommandoer på tysk, og du nyter ydmykelsene de utsetter deg for.

Din bestemor hører lyder, og du ser at hun står i døråpningen og ser på dere med et forbløffet ansiktsuttrykk. Med en bestemt mine smeller hun igjen døra og går raskt opp trappa.

De tyske lærhomsene pisker deg, straffer deg og du bønnfaller dem om mer.

Skrevet

Nå slukker jeg lyset for å ta årets siste tur med høyrehånda - og du, hotte kvinne, skal få bestemme hva jeg skal fantasere om. Come on baby light my fire!

Anonymous poster hash: e8ff7...725

Hookay...

Tenk på en ung 20-something kvinne i trang bluse, korte skjørt og nettingstrømper. Se for deg at hun åpner blusen sakte, og avdekker et par faste, fine bryster. Hun setter den ene foten mellom bena dine, akkurat så nære at hun ikke kommer borti skrittet ditt. Stryker seg over låret, og løsner hofteholderen, og ruller strømpen av seg. Hun gjør det samme med andre benet. Løsner på skjørtet og lar det falle. Kommer helt bort, og lar deg ta av henne trusen med tennene. Resten får du forestille deg selv.

Ha en fin håndjager! ;)

Skrevet

De tyske lærhomsene sprøyter krem på brystet ditt og slikker deg ren. Etterpå er det din tur.

Engelbert dypper pikken sin i vaniljesaus, og du suger ham hardt til han spruter ladningen sin i munnen din.

Ulrich fyller kjeften med sjokoladesaus, presser de tykke leppene inntil dine og spytter sjokoladesausen inn i din munn. Du stønner av vellyst. Du elsker hvordan hans store, uflidde bart kiler deg når dere tungekysser.

Günther piercer brystvortene dine, og du skriker av nytelse og smerte.

Holger tar frem en velbrukt XXL-dildo, ser på deg med et sleskt blikk og kjører dildoen dypt nedi vaselinbøtta. Du skjønner hva han vil, og du sprer villig skinkene.

Akkurat idet han skal til å entre deg kommer bestemora di inn. Hun har sprayet seg med gammeldameparfyme og har en gammel, falmet fjærboa rundt halsen, samt hullete nettingstrømper.

Valkene hennes disser når hun beveger seg mot dere, og hun ser på dere med kåte øyne.

• Liker 4
Skrevet

Hårete mannerumper pleier å funke!

Skrevet

De tyske lærhomsene sprøyter krem på brystet ditt og slikker deg ren. Etterpå er det din tur.

Engelbert dypper pikken sin i vaniljesaus, og du suger ham hardt til han spruter ladningen sin i munnen din.

Ulrich fyller kjeften med sjokoladesaus, presser de tykke leppene inntil dine og spytter sjokoladesausen inn i din munn. Du stønner av vellyst. Du elsker hvordan hans store, uflidde bart kiler deg når dere tungekysser.

Holger tar frem en velbrukt XXL-dildo, ser på deg med et sleskt blikk og kjører dildoen dypt nedi vaselinbøtta. Du skjønner hva han vil, og du sprer villig skinkene.

Akkurat idet han skal til å entre deg kommer bestemora di inn. Hun har sprayet seg med gammeldameparfyme og har en gammel, falmet fjærboa rundt halsen, samt hullete nettingstrømper.

Valkene hennes disser når hun beveger seg mot dere, og hun ser på dere med kåte øyne.

Fy faen for en fantasi! Ler meg nesten ihjel!

Skrevet

Fy faen for en fantasi! Ler meg nesten ihjel!

Takk, jeg gjør mitt beste :laugh:

TS, ble det en vellykket håndjager?

• Liker 1
Gjest Ironically me
Skrevet

Legg til noen esler og en pisk laget av flettet, brukt tanntråd, så er jo denne perfekt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...