Gå til innhold

Tranghet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis man som kvinne har hatt veldig lite sex og er i tyveårene, er man som oftest veldig trang da, i forhold til andre? Har prøvd å onanere med en mindre banan, men får bare inn 2-3 cm, prøver jeg mer så får jeg en "revnende/sviende" følelse :S

Anonymous poster hash: c8291...d64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Au...! En mindre banan hadde helt klart jeg også fått vondt av. Og jeg har født barn og er over 35.

Anonymous poster hash: fa35e...43a
  • Liker 1
Skrevet

Skaff deg en liten dildo/vibrator og glidemiddel, og test med det. Frukt har ikke noe oppe i skjeden å gjøre. Ikke andre ting som ikke er spesiallaget for det heller. Kan rett og slett være helsefarlig! :sjokkert:

Skrevet

Skaff deg en liten dildo/vibrator og glidemiddel, og test med det. Frukt har ikke noe oppe i skjeden å gjøre. Ikke andre ting som ikke er spesiallaget for det heller. Kan rett og slett være helsefarlig! :sjokkert:

Ja der er jeg helt enig med Vanillalilla, om du syntes det er flaut og handle i butikk TS så kjøp på nettet.

Skrevet

Tranghet har ingenting med hvor mye sex man har hatt og ikke.

Anonymous poster hash: de4f5...a77

• Liker 1
Skrevet

Man blir gjerne tightere av å ha god og regelmessig sex, orgasme er tross alt bare en gigantisk knipeøvelse.

Anonymous poster hash: a710b...9b3
  • Liker 1
Skrevet

Jeg var veldig trang til midten av tyveårene, fordi jeg hadde lite sex. Har deretter hatt ganske romslig skjede helt siden et forhold til en mann med veldig tykk penis...

Anonymous poster hash: 3d342...715
Skrevet

Slapp av, jeg har hatt kondom utenpå :P Tar meg en tur på kondomeriet da

Anonymous poster hash: c8291...d64
Skrevet

Jeg har fått høre at jeg er trang av flere stykk, og hos meg glir en banan rett inn bare jeg er våt nok. :vetikke:

Da jeg var deprimert hadde jeg en periode der jeg hverken hadde sex eller onanerte på flere måneder. Opplevde at kjeden føltes "slappere" ut enn før. Så begynte jeg med knipeøvelser, og selv om jeg ikke har fått noen kommentarer på trangheten i ettertid så synes iallefall jeg at jeg har blitt strammere der nedentil. :)

Anonymous poster hash: adedd...781
Skrevet

Ikke noe oppe i skjeden å gjøre? :klo:

Ikke mer unaturlig med en banan i fitta enn en kuk i analen.....

Anonymous poster hash: 86da6...b18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...