Gå til innhold

Greier ikke styre min egen kropp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skulle legge meg. Var ikke sulten i det hele tatt. Plutselig gikk jeg opp og spiste opp en halv potetgullpose. Hva er galt med meg? Jeg greier ikke å styre meg selv! Det har vært sånn lenge :( Sliter litt med depresjon, trøstespiser jeg? hva skjer???!!

Har deere noen tips til hva jeg kan gjøre?

Anonymous poster hash: 9fb5e...9a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg så godt igjen. Har det ikke bra psykisk i perioder. Nytter sjansen nå i jula til å fråtse litt, men i 2014 er det slutt! Nyttårsforsett!!! Det går mot lysere tider, nyt vinteren og våren :) Lykke til!

Anonymous poster hash: 54ebb...b82

• Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet

Det magiske i dette tilfellet er å ikkje ha potetgull i huset. Det virkar kvar gong. La vere å kjøpe snop, så har du ikkje snop å spise når du får «cravings».

• Liker 2
Skrevet

Har det på samme måte selv, trøstespiser veldig når jeg er deprimert. Nå er jeg nede i en mørk periode og har spist kun 2 brødskiver siden 2.juledag, og ellers så har det gått i potetgull å annen trøstemat.

Så henger meg med på denne om hvordan man kan bryte ut av den onde sirkelen, for det er virkelig ikke lett. Og for min del så er det ikke bare bare å ikke ha snop i butikken, jeg kjøper det nesten uten å registrere det selv. Kan hive en full potetgullpose i ren desperasjon på å slutte, men er like fort en ny en i skapet :(

Har dessverre ingen tips selv..

Anonymous poster hash: d1b5b...8ea
Skrevet (endret)

Har det på samme måte selv, trøstespiser veldig når jeg er deprimert. Nå er jeg nede i en mørk periode og har spist kun 2 brødskiver siden 2.juledag, og ellers så har det gått i potetgull å annen trøstemat.

Så henger meg med på denne om hvordan man kan bryte ut av den onde sirkelen, for det er virkelig ikke lett. Og for min del så er det ikke bare bare å ikke ha snop i butikken, jeg kjøper det nesten uten å registrere det selv. Kan hive en full potetgullpose i ren desperasjon på å slutte, men er like fort en ny en i skapet :(

Har dessverre ingen tips selv..

Anonymous poster hash: d1b5b...8ea

Sorry, men synes det blir for mye ansvarfraskrivelse. Kan du spise potetgull kan du spise ordentlig mat! Men her er et tips jeg bruker, spis kyllingkjøttdeig, ganske lite kalorer og mye proteiner i forhold til hvor mettende det er. Selv har jeg tacokrydder og tacolefser også.

Endret av Summers
Skrevet

Det magiske i dette tilfellet er å ikkje ha potetgull i huset. Det virkar kvar gong. La vere å kjøpe snop, så har du ikkje snop å spise når du får «cravings».

Jeg er ganske ung, bor hjemme. Det er dem som kjøper inn all drittmaten :( vil ikke ha, men bare må! Hater meg selv!!!

Anonymous poster hash: 9fb5e...9a1

Skrevet

Hvorfor ikke?

Vet at man skal være sunn og alt det der, men helt ærlig så tror jeg ikke en halv potetgullpose skader. Sikkert mange som er veldig uenig. Men jeg har faktisk prøvd å være "oversunn" og vet at det funker ikke fr meg. Ble rett og slett deprimert av det.

Nå har jeg er et avslappet forhold til man og spiser egentlig det som passer meg. Og vet du hva? Jeg har ikke vært så sunn på lenge. Det er så ubeskrivelig deilig å ikke trenge å tenke over hva jeg spiser. Og det gjør at jeg ikke lenger har så lyst på godteri og sånn. Fordi jeg vet at jeg kan spise det akkurat når jeg vil, og da er det ikke så om å gjøre å spise det lengre.

Man vil alltid ha det man ikke fant få, er det ikke det det heter?

Skrevet

For meg så hjelper det å spise mer sunt fett gjennom dagen; nøtter, avocado, fet fisk osv. Da får jeg ikke det SUGET som bare MÅ ha!

Skrevet

Jeg er omvendt. Om jeg ikke har det i hus så kan jeg få så lyst på at jeg MÅ ut og handle, men har jeg godis i hus så har jeg ikke lyst på i det heletatt. Men man må jo finne ut hva som fungerer for seg selv :P

Skrevet

Jeg er omvendt. Om jeg ikke har det i hus så kan jeg få så lyst på at jeg MÅ ut og handle, men har jeg godis i hus så har jeg ikke lyst på i det heletatt. Men man må jo finne ut hva som fungerer for seg selv :P

er akkurat sånn jeg og!

Anonymous poster hash: 79c9b...e05

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...