Gå til innhold

Er jeg stygg? (Tinder-relatert)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jo men damer kan bare velge og vrake men vi må ta det vi får

Anonymous poster hash: a4a60...09d

Noen damer kan det, noen menn kan det. At ikke det er noen damer du har kontakt med som sier de har problem med å få "match" betyr det at det ikke er noen. Du er med menn, dermed er det større sjanse for at du hører at de klager, rett og slett.

Anonymous poster hash: 3dff0...9fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jente og har tinder-profil. Men er egentlig ikke ute etter verken en venn, forhold eller sex, bare for å se litt hva som er der ute. Lærte raskt at nesten alle gutter (kanskje med unntak av de som er veeldig kjekke) trykker like, så for å begrense alle notificationene så begynte jeg å bare like de aller kjekkeste guttene.

Poenget mitt er, at jeg er mye mer kresen på tinder enn i virkeligheten, rett og slett fordi det ble så masete. Ikke ta tinder personlig. :)

Anonymous poster hash: 1dae4...9e2
  • Liker 1
Skrevet

Gå heller ut av døra og snakk med kvinnfolk der. Jeg for min del liker et fåtall på tinder, og snakker med enda færre, utendørs snakker jeg med alle iallefall med litt alkohol innabords :)

Skrevet

Jo men damer kan bare velge og vrake men vi må ta det vi får

Anonymous poster hash: a4a60...09d

Haha! Skikkelig tapermentalitet...

Og hva skal du gjøre med det?

Å sette seg i offerrollen hjelper lite. Dårlig med trøstepuling om dagen har jeg hørt...

Skrevet

Jeg trykker liker kun på de kjekkeste, og får faktisk match med nesten alle jeg liker. Trodde gutter trykket like på alle jeg. Men de gidder ikke skrive noe da. Ikke jeg heller. Spenningen ligger i å se om man får match

Anonymous poster hash: 92b7b...390

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg får ikke matches med pene jenter som jeg kan få ute på byen. Det er nå bare fakta.

Morsomt av og til, men den kan bryte ned selvtilliten til folk ja, og jeg forstod ikke dette i starten, men ser jo tegningen nå.

Har rundt 100 matches, selfies er også no-no....

Endret av Charmander

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...