AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Jeg ble ved flere anledninger kalt for the waste of the good looks av jenter. Grunnen til det er at jeg ikke er særlig interessert i sex. Jeg tror jeg ser ganske brukbart ut fordi jeg får oppmerksomhet fra jenter stort sett hver gang jeg er ute på byen. Jeg liker også å flørte og snakke eller danse med dem. Men jeg har ikke så lyst å ha sex med dem egentlig, og da mister de selvfølgelig fort interessen. Hva må jeg gjøre for å få mer lyst og for å begynne å synes at sex er spennende? Eller bør jeg bare kutte ut festingen og flørtingen?Anonymous poster hash: 772cb...61f
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Du er mann? Hvorfor synes du sex er så lite spennende? Har du hatt mange sex-partnere? Og hvordan er sex-livet ditt når du er alene, altså, runker du mye? Mange faktorer som spiller inn.. Anonymous poster hash: a637e...113
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Du er mann? Hvorfor synes du sex er så lite spennende? Har du hatt mange sex-partnere? Og hvordan er sex-livet ditt når du er alene, altså, runker du mye? Mange faktorer som spiller inn..Anonymous poster hash: a637e...113 Er mann ja. Jeg bare synes det er så godt som folk vil ha det til. Jeg synes t.o.m det er litt komisk. Har ikke hatt så mange partnere, men hadde et forhold. Det ble slutt nettopp pga at jeg ikke orket å ha sex. Runker av og til ja, men det er noe annet.Anonymous poster hash: 772cb...61f
Gjest Coolaid Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Hva må jeg gjøre for å få mer lyst og for å begynne å synes at sex er spennende? Eller bør jeg bare kutte ut festingen og flørtingen?Anonymous poster hash: 772cb...61f - Bli forelsket. Det enkle er ofte det beste
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Jeg ble ved flere anledninger kalt for the waste of the good looks av jenter. Grunnen til det er at jeg ikke er særlig interessert i sex. Jeg tror jeg ser ganske brukbart ut fordi jeg får oppmerksomhet fra jenter stort sett hver gang jeg er ute på byen. Jeg liker også å flørte og snakke eller danse med dem. Men jeg har ikke så lyst å ha sex med dem egentlig, og da mister de selvfølgelig fort interessen. Hva må jeg gjøre for å få mer lyst og for å begynne å synes at sex er spennende? Eller bør jeg bare kutte ut festingen og flørtingen?Anonymous poster hash: 772cb...61f Skulle gitt deg et ordentlig knull jeg... Da kan jeg love deg at du hadde du nok kommet tilbake for mer Anonymous poster hash: edc32...409
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Skulle gitt deg et ordentlig knull jeg... Da kan jeg love deg at du hadde du nok kommet tilbake for mer Anonymous poster hash: edc32...409 Hei. Anonymous poster hash: 9f834...b77
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Jeg ble ved flere anledninger kalt for the waste of the good looks av jenter. Grunnen til det er at jeg ikke er særlig interessert i sex. Jeg tror jeg ser ganske brukbart ut fordi jeg får oppmerksomhet fra jenter stort sett hver gang jeg er ute på byen. Jeg liker også å flørte og snakke eller danse med dem. Men jeg har ikke så lyst å ha sex med dem egentlig, og da mister de selvfølgelig fort interessen. Hva må jeg gjøre for å få mer lyst og for å begynne å synes at sex er spennende? Eller bør jeg bare kutte ut festingen og flørtingen?Anonymous poster hash: 772cb...61f Vurdert å bli luremus? Da får du oppmerksomheten samtidig som du slipper sexen.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Jeg ble ved flere anledninger kalt for the waste of the good looks av jenter. Grunnen til det er at jeg ikke er særlig interessert i sex. Jeg tror jeg ser ganske brukbart ut fordi jeg får oppmerksomhet fra jenter stort sett hver gang jeg er ute på byen. Jeg liker også å flørte og snakke eller danse med dem. Men jeg har ikke så lyst å ha sex med dem egentlig, og da mister de selvfølgelig fort interessen. Hva må jeg gjøre for å få mer lyst og for å begynne å synes at sex er spennende? Eller bør jeg bare kutte ut festingen og flørtingen?Anonymous poster hash: 772cb...61f Troll.
Gjest Inferno Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Ikke alle har så innmari høyt sexdriv. Kanskje det kommer etterhvert, kanskje ikke. Uansett lite å gjøre med det. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 Troll. Mann som ikke er interessert i sex? MÅ være et troll ja. Anonymous poster hash: 11fa6...394 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 Får du i deg nok vitaminer og mineraler? Anonymous poster hash: d48bd...527
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Troll. Troll. Nei.Anonymous poster hash: 772cb...61f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Får du i deg nok vitaminer og mineraler? Anonymous poster hash: d48bd...527 Ja jeg spiser normalt så jeg tror jeg får nok. Det er bare at interessen for selve sexen ikke er så høy som blant mine venner for eksempel.Anonymous poster hash: 772cb...61f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #14 Skrevet 4. januar 2014 Hei. Anonymous poster hash: 9f834...b77 Anonymous poster hash: e80a4...51a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #15 Skrevet 4. januar 2014 Hei. Anonymous poster hash: 9f834...b77 Anonymous poster hash: edc32...409
Alice123 Skrevet 4. januar 2014 #16 Skrevet 4. januar 2014 Tja, ikke alle er så interessert i sex, eller føler de får så mye ut av det. Det er ikke noe unormalt i det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå