Gjest gloria Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Tidligere når jeg har tenkt på såkalte syden ferier, har jeg egentlig aldri tenkt på Italia.. Hvilke steder er verdt å besøke her, i tillegg til når på sommeren man bør reise? Dersom noen har tips til hotell, steder, restauranter. Roma er utelukket rett og slett fordi jeg vil tro at det blir for varmt. Ser for meg en havneby med strand, eller en koselig landsbygd. Hvordan satte du sammen din/deres reise?
Rosewood Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Toscana, Venezia, Sicilia (Palermo f.eks.) har jeg vært, kjempefine plasser jeg var innom der på cruise.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Alle steder er fine. Milan, Firenze, Roma. Men for all del hold deg unna den sørlige delen, der er kriminaliteten, forsøplingen, og innvandringen på det fulleste. Var der noen dager, men byttet raskt til et hotel lengre opp i Roma istedet.Anonymous poster hash: adfe6...6fd
Gjest gloria Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Toscana, Venezia, Sicilia (Palermo f.eks.) har jeg vært, kjempefine plasser jeg var innom der på cruise. Ok:) Men Toscana er vel et nokså bredt område, eller? Hvilke flyplasser er det best å lande på mtp på reise videre? Bør man leie bil? Lommepenger for en uke (tenker mye god mat og drikke, litt serverdigheter). Vi er to voksne. - Og; lønner det seg å bestille fly og hotell seperat fremfor charter?
Miss Lucky Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Som alltid må jeg anbefale småbyen Stresa <3 og hotellet Palazo Villa Aminta
Gjest gloria Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Alle steder er fine. Milan, Firenze, Roma. Men for all del hold deg unna den sørlige delen, der er kriminaliteten, forsøplingen, og innvandringen på det fulleste. Var der noen dager, men byttet raskt til et hotel lengre opp i Roma istedet.Anonymous poster hash: adfe6...6fd Alle disse byene er jo relativt store etter mitt perspektiv, og kan bli litt travelt (og ikke minst varm) i sommer månedene?
Gjest gloria Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Som alltid må jeg anbefale småbyen Stresa <3 og hotellet Palazo Villa Aminta Stresa ser jo bare nydelig ut! Hvordan kommer man seg dit?
Miss Lucky Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Stresa ser jo bare nydelig ut! Hvordan kommer man seg dit? . tar toget fra Milano. Tar ca 1 time. Veldig enkelt
MissStiles Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 Jeg var i Roma i mai. akkurat passet varmt. Veldig fin by. Ellers kan jeg anbefale: Firenze, Rapallo, Luca, Terracina ++ Jeg elsker Italia!!
gladidag Skrevet 31. desember 2013 #10 Skrevet 31. desember 2013 Amalfi kysten!! Vakkert og romantisk:)
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 Vi har booket leilighet i Toscana i juli. Typisk toscansk landsbygdnatur, og mange kjente byer og serverdigheter og flere strender innen rundt 1 times kjøring. Vi flyr til Pisa med Norwegian. Gleder oss veldig :-) Anonymous poster hash: 25171...727
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 La cinque terre er veldig koseligAnonymous poster hash: b1c63...4d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå