Gå til innhold

Cremisso

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette? Det virker så allsidig,og det virker fristende. Men kvier meg litt for å kjøpe noe jeg ikke har snøring på om eg vil like. Det koster jo tross alt en liten sum.

Anonymous poster hash: a8f31...04b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etparogførti kroner for et glass? Har du så dårlig råd at dette vil få drastiske konsekvenser for din økonomi, har du ikke råd til å være kresen. :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Etparogførti kroner for et glass? Har du så dårlig råd at dette vil få drastiske konsekvenser for din økonomi, har du ikke råd til å være kresen. :vetikke:

Nå var spørsmålet om noe hadde erfaring,og ikke et innlegg hvor jeg skulle få komentarer på økonomien min.

Skrevet

Joda, jeg mente ikke være frekk altså, men smaken er jo så forskjellig, om jeg liker det er det uansett ikke større eller mindre sjanse for at du liker det?

AnonymBruker
Skrevet

Joda, jeg mente ikke være frekk altså, men smaken er jo så forskjellig, om jeg liker det er det uansett ikke større eller mindre sjanse for at du liker det?

Det har du rett i,men jeg når jeg f.eks skal bestille ting på iherb så leser jeg alltid anbefalingene først. Bare for å få en hvis pekepin.

Gjest navnelapp
Skrevet

Etter innholdsfortegnelsen å dømme er dette eit pålegg som i all hovudsak består av vegetabilsk olje, solsikkekjerner og ulike smaksstoff. Den med tomat inneheld mykje tomatpuré, den med squash har mykje bakt squash i seg osv.. Kaloriinnhaldet er relativt høgt, i og med at største ingrediensane i hovudsak er oljebasert. Er du allergisk mot nøtter, mjølk og gluten er det eit godt alternativ til andre smørepålegg som er basert på nøtter, mjølk eller liknande. Eg har ikkje smakt det, så eg kan ikkje uttale meg om smaken. Uansett, det den eine syns er nydeleg syns den andre er avskyeleg, så om ein likte det ville det kanskje ikkje vere så mykje å bygge på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...