AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Pleier det å være lang ventetid på dette? Jeg antar man må ha en legetime hos fastlegen før man blir henvist videre? Anonymous poster hash: 9460d...f01
tore55 Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 kontakt Aleris og gjør det privat. Eller Volvat
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Jeg er en mann som har gjort det. Bare lurer på hvorfor du skal gjøre det og ikke mannen? Det er mye enklere inngrep hos en mann, mye billigere. Det er gjort på omtrent 15 minutter fra man ligger på benken til det er over. Vet at de private klinikkene gjør det uten særlig ventetid men det er dyrt. I det offentlige kan man vente i månedsvis. Anonymous poster hash: fc437...90a
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Ja ,det skal fylles ut et skjema hos fastlegen som du signerer. Det skrives også en henvisning. Anonymous poster hash: fc437...90a
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Jeg er en mann som har gjort det. Bare lurer på hvorfor du skal gjøre det og ikke mannen? Det er mye enklere inngrep hos en mann, mye billigere. Det er gjort på omtrent 15 minutter fra man ligger på benken til det er over. Vet at de private klinikkene gjør det uten særlig ventetid men det er dyrt. I det offentlige kan man vente i månedsvis. Anonymous poster hash: fc437...90a Ikke alle som har en mann. Jeg er enslig men skal få meg sterilisert selv, fordi jeg anser det som mitt ansvar å ikke få meg selv gravid. Anonymous poster hash: 58e27...485
Gjest Coolaid Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 (endret) Ikke alle som har en mann. Jeg er enslig men skal få meg sterilisert selv, fordi jeg anser det som mitt ansvar å ikke få meg selv gravid. Anonymous poster hash: 58e27...485 ...... fint at også kvinner tar ansvar Må være en vanskelig avgjørelse om å ikke kunne få barn? Endret 30. desember 2013 av Coolaid
Gjest Chloe87 Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Jeg ser noen anbefaler å gjøre dette privat, trenger man da ikke henvisning av lege?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 ...... fint at også kvinner tar ansvar Må være en vanskelig avgjørelse om å ikke kunne få barn? Overhodet ikke for min egen del. Anonymous poster hash: 58e27...485 1
tore55 Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 nei da skal man heller ikke noe dekket av det offentlige. ring og hør Jeg ser noen anbefaler å gjøre dette privat, trenger man da ikke henvisning av lege?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Jeg er en mann som har gjort det. Bare lurer på hvorfor du skal gjøre det og ikke mannen? Det er mye enklere inngrep hos en mann, mye billigere. Det er gjort på omtrent 15 minutter fra man ligger på benken til det er over. Vet at de private klinikkene gjør det uten særlig ventetid men det er dyrt. I det offentlige kan man vente i månedsvis. Anonymous poster hash: fc437...90a Fordi jeg er 100% klar på at jeg over hodet ikke skal ha flere barn. Jeg er klar over at det er 5-6 ganger så dyrt på kvinner som på menn. Tenker som så at selv om jeg er gift med min mann og planlegger å være det hele livet, så vet man aldri hva som skjer mht ulike situasjoner. Så svært hypotetisk sett om vi skulle skilles en gang så har han da muligheten til å gi barnet vårt ett søsken. Jeg klarer ikke foreldrerrollen like godt som jeg føler at jeg burde klart det. For meg er det ikke en vanskelig beslutning å ta. Vi har vært enige om etter fødselen av vårt barn (tidlig etter den) at vi ikke skulle ha flere barn. Det var en svært tøff fødsel for min egen del fysisk, og jeg har hatt det tøft i ettertid. ts Anonymous poster hash: 9460d...f01
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Men er det mye dyrere? Det koster i overkant av 1000 kr for en mann, og i overkant av 6000 kr for en dame (i det offentlige). ts Anonymous poster hash: 9460d...f01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå