AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Hva er en ideell måte å gjøre det på om man ikke klarer å svelge? Jeg holder på med en fyr og denne helgen sugde jeg han til han kom, flere ganger. Men jeg klarte ikke å svelge, så da løp jeg som ett olja lyn inn på badet. Når jeg kom tilbake til sengen, virka han litt "snurt". Kunne jeg gjort det på noen "finere" måte..? Anonymous poster hash: 407bc...7eb
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Hva er en ideell måte å gjøre det på om man ikke klarer å svelge? Jeg holder på med en fyr og denne helgen sugde jeg han til han kom, flere ganger. Men jeg klarte ikke å svelge, så da løp jeg som ett olja lyn inn på badet. Når jeg kom tilbake til sengen, virka han litt "snurt". Kunne jeg gjort det på noen "finere" måte..? Anonymous poster hash: 407bc...7eb
Bettina82 Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Da får han bare være snurt! Springer ofte ut på badet etter BJ jeg. Alternativt er mye søl eller en klut eller lignende å spytte ut i. Ikke så mye mer sjarmerende det. Noen menn blir jo fornærmet også fordi man velger å ikke svelge, men det får være deres problem
Gjest HappyWaffle Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 ha et håndkle ved senga som du kan spytte det ut i
Singha Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Kyss ham mens det fortsatt er i munnen din så kan han svelge det selv om det er viktig for ham at det skal svelges. 32
Gjest Coolaid Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 (endret) Kan godt skjønne at typen reagere litt på at du løper ut på badet. Ikke akkurat sexy eller romantisk. Når det er sagt er det en selvfølge at du ikke skal svelge om du ikke liker det. Det er flere ting du kan gjøre: 1. Slutte før han kommer og runke han til det går - det blir som å avslutte med en deilig massasje. Gjør ingenting om han kommer på hånden din og andre steder. 2. Det samme som over men la det gå for han mellom puppene dine - deilig og varm opplevelse. 3. La han komme i munnen din men du lar det renne ned på kuken hans - visuelt sexy opplevelse. 4. La han komme i munnen din og du spytter ut i et håndkle. 5. La han sprute på deg et sted som du er komfortabel med, kan være på halsen ,i ansiktet, på fitten, eller snu baken til osv.... Endret 30. desember 2013 av Coolaid
Gjest Coolaid Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Kyss ham mens det fortsatt er i munnen din så kan han svelge det selv om det er viktig for ham at det skal svelges. Det er ikke sikkert at han er snurt fordi hun ikke svelger? Kan være fordi hun løp ut på badet osv... ikke akkurat romantisk eller sexy... Hvorfor så fiendtlig ovenfor fyre egentlig? Det er ikke sånn at vi menn krever at dama skal svelge. I hvert fall ikke jeg.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Kan godt skjønne at typen reagere litt på at du løper ut på badet. Ikke akkurat sexy eller romantisk. Når det er sagt er det en selvfølge at du ikke skal svelge om du ikke liker det. Det er flere ting du kan gjøre: 1. Slutte før han kommer og runke han til det går - det blir som å avslutte med en deilig massasje. Gjør ingenting om han kommer på hånden din og andre steder. 2. Det samme som over men la det gå for han mellom puppene dine - deilig og varm opplevelse. 3. La han komme i munnen din men du lar det renne ned på kuken hans - visuelt sexy opplevelse. 4. La han komme i munnen din og du spytter ut i et håndkle. 5. La han sprute på deg et sted som du er komfortabel med, kan være på halsen ,i ansiktet, på fitten, eller snu baken til osv.... Nr 3 og 5 er fullgode alternativer. nr 1 og 2 er ok, nr 4 er ikke noe særlig. Anonymous poster hash: 6ac2b...876
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Skal nevnes at dette skjedde på sofaen til en venn av han, og at det ikke var så mange andre muligheter om vi skulle unngå søl. Han selv ville også helst komme i munnen min, og da vet jeg ikke helt hva annet han forventet enn at det måtte komme ut igjen også.. Anonymous poster hash: 407bc...7eb
Gjest Coolaid Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Skal nevnes at dette skjedde på sofaen til en venn av han, og at det ikke var så mange andre muligheter om vi skulle unngå søl. Han selv ville også helst komme i munnen min, og da vet jeg ikke helt hva annet han forventet enn at det måtte komme ut igjen også.. Anonymous poster hash: 407bc...7eb Da er det ikke andre muligheter. Den beste sexen er often den som ikke er planlagt. Er sikker på at det var digg for han selv om du ikke svelgte. Ikke stress med det, han er en heldiggris
Rimmern Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 (endret) Kvinner som ikke svelger er omtrent som menn som ikke slikker fitte. Svelger du ikke kan du bare la være å suge. Og uten suging, ikke interessant. Endret 30. desember 2013 av Rimmern 1
Cascade Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Hmm, du kunne jo gjøre det med et kondom på. Skjønner at ikke alle kvinner liker å svelge... 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 I starten av forholdet (m/ samboer), klarte jeg ikke svelge etter BJ. Jeg likte ikke konsistensen eller smaken, så jeg gikk på do og spyttet ut. Han hadde full forståelse heldigvis. Men nå svelger jeg, fordi det ikke var så ille som forventet, men likevel... så skjønner jeg deg. Det kan være litt ekkelt. Spermen smaker faktisk forskjellig ut i fra hvordan han spiser og sånt, tror jeg. Det virker i alle fall sånn. Noen ganger klarer jeg bare ikke å svelge, da går jeg på do og skyller munnen. Anonymous poster hash: 42de0...bd4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #14 Skrevet 30. desember 2013 Ser vel ikke akkurat fryktelig sexy ut når du bare spurter inn på badet rett etter dere er ferdig, sikkert bare derfor Anonymous poster hash: 5ab2c...6a4
Gjest .-L-. Skrevet 30. desember 2013 #15 Skrevet 30. desember 2013 Kan jo latt han komme på puppene eller kroppen din. Synes det er ganske pirrende. Blir ikke sint om damen ikke vil svelge..
waco Skrevet 30. desember 2013 #16 Skrevet 30. desember 2013 Hun hadde ikke fått lov til å suge meg flere ganger. Makan til utakknemlighet spør dere meg.
Hustruen Skrevet 30. desember 2013 #17 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har aldri klart å svelge, jeg bare spytter det ut, og tar gulvvasken senere. xD
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #18 Skrevet 30. desember 2013 Jeg slutter rett før han kommer, og runker han de siste sekundene istedenfor. Eller så tar han på en kondom slik at jeg kan suge han til han kommer. Selvfølgelig ikke i nærheten av det samme for noen av oss, men han får nå litt den følelsen av å komme i munnen min iallefall Jeg klarer ikke å la han komme i munnen min i det hele tatt, for da brekker jeg meg med en gang. Anonymous poster hash: 3133c...7bf
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #19 Skrevet 30. desember 2013 Waaat?? Finnes det folk som kommer i munnen? Er jo klissete og ekkelt. Er en mann selv og ble sugd sikkert 8-10 ganger i mitt liv men aldri helt til jeg kom.. Er det virkelig vanlig å komme i munnen?Anonymous poster hash: 3ec77...68e
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #20 Skrevet 31. desember 2013 Waaat?? Finnes det folk som kommer i munnen? Er jo klissete og ekkelt. Er en mann selv og ble sugd sikkert 8-10 ganger i mitt liv men aldri helt til jeg kom.. Er det virkelig vanlig å komme i munnen?Anonymous poster hash: 3ec77...68e JaAnonymous poster hash: 6a481...c4a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå