Gå til innhold

hvordan psykisk syk er han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En gutt i vennegjengen har forandret seg veldig de siste årene. Det skjedde ganske brått. Jeg kjenner han i utgangspunktet ikke så godt, men vi har felles venner. Husker han som veldig utadvendt, og ganske "brautete". Han snakket høyest, hadde fester og var en "damemagnet". Så plutselig forsvant han, fikk høre han var innlagt på psykiatrisk, ingen visste helt hva som hadde skjedd.

Nå noen år senere er han helt annerledes. Han er stille, på fester sitter han som oftest i et hjørne. Han virker på en måte trist, men jeg får høre at det går fint med han, og at han er bedre. Han virker ikke deprimert, bare helt fjern. Smiler man til han så får man ingen kontakt. Akkurat som ingen er tilstede. Det er veldig rart. Personligheten hans har bare forsvunnet. Har prøvd å spørre noen ganger hva som er galt med han, virker som ingen helt vet,vil ikke grave heller.

Men nå blir jeg litt nysgjerrig. Hvilken pykisk sykdom kan dette være? Synes det er så spesielt at han bare er blitt helt stille. Har venner som har gått igjennom depresjoner, men de har alikevel fungert ok i sosiale settinger og ikke mistet helt piffen, slik det er med han her. Han er rett og slett et helt annet menneske, kjenner han ikke igjen. Noen som har noen bud på hva dette er?

Anonymous poster hash: 4eba1...084
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Medisiner.

Anonymous poster hash: 2945a...152
  • Liker 2
Skrevet

Den zombie tilstanden der høres ut bivirkninger av medisiner, og ikke en sykdom i seg selv. Da jeg var deprimert som tenåring prøvde jeg en type anti depressive som gjorde meg akkurat lik han i oppførselen.

Anonymous poster hash: 3374b...e46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...