Gå til innhold

Smaker det parfyme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg blir kysset/sugd på halsen så bekymrer jeg meg alltid for at det smaker parfyme...så da spør jeg dere, gjør det det? Jeg pleier alltid å spraye parfyme på halsen, hvor bør jeg spraye??

Anonymous poster hash: aca92...e4b
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De sier jo at man ikke skal spraye parfymen direkte på kroppen. Selv om både jeg og sikkert mange andre gjør det. Jeg er blitt fortalt at man skal spraye ut i luften foran seg og gå igjennom parfymeskyen. Da får man ikke for mye parfyme på seg, noe som ofte skjer om man sprayer direkte på kroppen.

Har også blitt fortalt at man skal påføre det på pulspunktene på kroppen.

Endret av Armitage
Skrevet

Er det noen menn som har opplevd at det har smakt parfyme?? eller er dette noe jeg innbiller meg?

Anonymous poster hash: 1f21c...9a7
Skrevet

Er det noen menn som har opplevd at det har smakt parfyme?? eller er dette noe jeg innbiller meg?

Har opplevd at samboer prøvde å kysse meg på halsen og klagde over at det smakte parfyme. Hadde sikkert hatt på meg for mye:P

Skrevet (endret)

Ja. Hvis kjæresten nettopp har tatt på seg parfyme, så smaker det som regel parfyme på halsen hennes. Er jo forsåvidt ganske logisk?

Endret av Klatt
Skrevet

Ahhh, da vet jeg det. Skal ikke spraye på halsen mer da i hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...