Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg begynt å spille SC2, har HotS. Jeg har valgt å begynne med Protoss og øver vs A.I. for å få erfaring. Jeg har prøvd forskjellige strategier og nå spiller jeg på Hard-nivået og både vinner og taper.

Dere som har spilt Protoss lenge, har dere noen tips? For det meste trenger jeg tips for hva slags units skal eg begynne å trene for hver rase jeg spiller mot. Takk.

Anonymous poster hash: 5c922...9ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Team Liquid har en relativt omfattende Wiki der man finner grunnleggende strategi med både builds mot hver rase og forskjellige teknikker man kan benytte i de forskjellige matchupsene. Siden du er ganske ny, kan du lære mye av å øve på builds og få alt inn i fingrene.

http://wiki.teamliquid.net/starcraft/Protoss_Strategy

Ellers vil jeg også anbefale å se replays og casts fra gode spillere. Der kan man plukke opp tips og triks som man kan bruke selv om man ikke er like dyktig som dem.

• Liker 1
Skrevet

Ville sjekket ut noen games fra Parting, Rain og herO. Synes Grubby er den beste non-korea toss spilleren. Kan finne mye på youtube.

Skrevet (endret)

Nå har jeg begynt å spille SC2, har HotS. Jeg har valgt å begynne med Protoss og øver vs A.I. for å få erfaring. Jeg har prøvd forskjellige strategier og nå spiller jeg på Hard-nivået og både vinner og taper.

Dere som har spilt Protoss lenge, har dere noen tips? For det meste trenger jeg tips for hva slags units skal eg begynne å trene for hver rase jeg spiller mot. Takk.

Om du trenger en å øve med/på så stiller jeg gjerne opp. Bare send meg en PM så kan du få profilnavnet mitt i SC2.

Endret av -Leon-
AnonymBruker
Skrevet

Om du trenger en å øve med/på så stiller jeg gjerne opp. Bare send meg en PM så kan du få profilnavnet mitt i SC2.

Takk alle sammen. Jeg kontakter deg på et senere tidspunkt. Først må jeg bli noenlunde god :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...