AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Nå har jeg begynt å spille SC2, har HotS. Jeg har valgt å begynne med Protoss og øver vs A.I. for å få erfaring. Jeg har prøvd forskjellige strategier og nå spiller jeg på Hard-nivået og både vinner og taper. Dere som har spilt Protoss lenge, har dere noen tips? For det meste trenger jeg tips for hva slags units skal eg begynne å trene for hver rase jeg spiller mot. Takk. Anonymous poster hash: 5c922...9ff
Erazor Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Team Liquid har en relativt omfattende Wiki der man finner grunnleggende strategi med både builds mot hver rase og forskjellige teknikker man kan benytte i de forskjellige matchupsene. Siden du er ganske ny, kan du lære mye av å øve på builds og få alt inn i fingrene. http://wiki.teamliquid.net/starcraft/Protoss_Strategy Ellers vil jeg også anbefale å se replays og casts fra gode spillere. Der kan man plukke opp tips og triks som man kan bruke selv om man ikke er like dyktig som dem. 1
Gjest .-L-. Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Ville sjekket ut noen games fra Parting, Rain og herO. Synes Grubby er den beste non-korea toss spilleren. Kan finne mye på youtube.
-Jiinxs- Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Nå har jeg begynt å spille SC2, har HotS. Jeg har valgt å begynne med Protoss og øver vs A.I. for å få erfaring. Jeg har prøvd forskjellige strategier og nå spiller jeg på Hard-nivået og både vinner og taper. Dere som har spilt Protoss lenge, har dere noen tips? For det meste trenger jeg tips for hva slags units skal eg begynne å trene for hver rase jeg spiller mot. Takk. Anonymous poster hash: 5c922...9ff Om du trenger en å øve med/på så stiller jeg gjerne opp. Bare send meg en PM så kan du få profilnavnet mitt i SC2. Endret 2. januar 2014 av -Leon-
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Om du trenger en å øve med/på så stiller jeg gjerne opp. Bare send meg en PM så kan du få profilnavnet mitt i SC2. Takk alle sammen. Jeg kontakter deg på et senere tidspunkt. Først må jeg bli noenlunde god Anonymous poster hash: 5c922...9ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå