AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Dere damer.. Hyler dere alltid når dere får orgasme? Om ikke hyl, gir dere noen som helst lyd? Og spørsmål to.. Er det vanlig å nesten aldri få orgasme med fast partner? Med "vanlig" så tenker jeg på hvor utbredt det er...Anonymous poster hash: 8324f...f9a
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Dere damer.. Hyler dere alltid når dere får orgasme? Om ikke hyl, gir dere noen som helst lyd? Og spørsmål to.. Er det vanlig å nesten aldri få orgasme med fast partner? Med "vanlig" så tenker jeg på hvor utbredt det er...Anonymous poster hash: 8324f...f9a Lager alltid litt lyd ved orgasme.Og er den veldig veldig kraftig-så hyler jeg og det føles som jeg besvimer og hjerne kortslutter...he he Jeg blir flau over meg selv da.Så denne siden vil jeg ikke vise til hvem som helst.Og da sier det seg selv at man ikke har så lyst å slippe seg helt løs med en ny partner de første gangene.Før det er mer seriøst.Ja ærlig talt.Jeg kan få så sterke orgasmer(vaginale) at jeg rett og slett mister all selvkontroll.Klart det er flaut.Mine vaginale orgasmer er 100 ganger sterkere enn klit orgasmer.Så ikke noe rart at jeg mister meg selv.Dette har jeg ikke lyst,skal skje med en ny fremmend mann.Redd jeg skremmer vettet av han.... I mine faste seriøse forhold har jeg alltid fått orgasme omtrent hver eneste gang. Ved ONS osv sier det seg selv-at det blir ikke helt det samme som jeg er vant til.Det er rett og slett vanskeligere og slippe seg løs på samme måte som i et fast forhold.ONS sex kan aldri sammenlignes med sexen i et bra forhold.Trodde dette var åpenbart for de fleste menn. Anonymous poster hash: 9fb83...9c8 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Jeg lager naturlig lite lyd, mest svakt stønn og lette gisp egentlig... Anonymous poster hash: 3e923...8c8
Gjest Smiley_cat Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 (endret) Kremt.. Jeg bråker nok ja. Vanligvis sånn moderat til moderat-høy stønning. Bare en gang opplevd at jeg "ropte". Godt vi var alene... :-/ Jeg kommer så å si bestandig. 99% av gangene, kanskje. Tror mannen er fornøyd med det... Kommer vanligvis en eller flere ganger. Endret 30. desember 2013 av Smiley_cat 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Jag skriker som et litet barn! Anonymous poster hash: e73df...7e1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Skjønner ikke de som klarer å hyle under orgasme.Jeg får ikke frem en lyd. Sikker på at dere ikke faker? Anonymous poster hash: 5cc33...aca 4
Gjest Smiley_cat Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Skjønner ikke de som klarer å hyle under orgasme.Jeg får ikke frem en lyd. Sikker på at dere ikke faker?Anonymous poster hash: 5cc33...aca Tanken har jeg og hatt, til jeg opplevde det selv. Det var hinsides, og jeg lo lenge etterpå av meg selv. Så... Jeg faket ikke, i hvertfall. Jeg synes jeg var hysterisk komisk selv når jeg hylte, men klarte ikke å le fordi jeg hylte sånn. Har aldri i mitt liv faket orgasme heller. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Skjønner ikke de som klarer å hyle under orgasme.Jeg får ikke frem en lyd. Sikker på at dere ikke faker? Anonymous poster hash: 5cc33...aca Nei, faker ikke. Men opplevde at orgasmen føles kraftigere når jeg slipper meg løs (med bråk) Så nå bråker jeg. I grunn litt flaut, fordi man har ikke kontroll på hvilke lyder man lager Anonymous poster hash: 1b815...b20
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Jeg verken hyler eller roper, men litt lyd blir det. Anonymous poster hash: 76292...518
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Haha, jeg skrev at jeg er ganske stille og er faktisk det. Men vinduet sto oppe og noen må visst ha hørt meg fra gata eller sett inn vinduet nå i stad, for noen ropte "Stønn, stønn, å ja, ja, ja". Da tok jeg flau dyna lengre over hodet gitt . Anonymous poster hash: 3e923...8c8
Hustruen Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Jeg lager ganske mye lyd under akten, en god grunn til å være alene i huset med elskeren (evt. på besøk hos ham) de gangene det blir noe.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Nabodama hyler som en stukken gris, til alle døgnets tider. Anonymous poster hash: 12b00...302 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 Nei, hyler ikke. Bare stønning, evt. noe roping. Hvis du er i tvil, så er det muskelspasmene som er 'beviset' - noen kvinner hyler og stønner jo selv når de ikke får orgasme. Anonymous poster hash: 8c6f1...068
Hustruen Skrevet 30. desember 2013 #14 Skrevet 30. desember 2013 Nabodama hyler som en stukken gris, til alle døgnets tider. Anonymous poster hash: 12b00...302 Uff, det er så slitsomt å høre på! :/ Er veldig glad for at "kaninene" som bodde under meg i sin tid har flyttet ut. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #15 Skrevet 30. desember 2013 Det hender at vi elsker villt og hemningsløst og slår oss løs, eller, det gjør vi forresten stort sett bestandig. Det er det som er god sex. Om vi bråker, stønner og skriker så bryr vi oss ikke. Vi bor i eget hus, står det noen ved husnova å lytter så får de bare lytter. Verken jeg eller mannen min legger bånd på oss. Anonymous poster hash: ab091...05d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #16 Skrevet 30. desember 2013 Før og under orgasme er det som en slags transe, klarer ikke å begrense lydene som kommer da. Kommer ikke hver gang, helt vanlig det. Anonymous poster hash: 899a8...1f0
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #17 Skrevet 30. desember 2013 Jeg roper aldri, men pleier å puste veldig tungt og stønne noe Anonymous poster hash: 189af...047
SardintrollReturns Skrevet 6. januar 2014 #18 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Jeg bråker mye under sex, ja. Litt pinlig siden jeg bor på hybel med tynne vegger, men jeg er heldigvis ikke den eneste. Endret 6. januar 2014 av SardintrollReturns
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #19 Skrevet 6. januar 2014 Skjønner ikke de som klarer å hyle under orgasme.Jeg får ikke frem en lyd. Sikker på at dere ikke faker?Anonymous poster hash: 5cc33...aca Helt sikker! Jeg vet nesten ikke om jeg klarer å fake engang. Roping, høy stønning, hyling, tigging ... Begynner jeg å grine underveis eller rett etterpå, vet han at han har gjort en særdeles god jobb Anonymous poster hash: 5a49e...9bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå