Gå til innhold

Usikker på kjolen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alle her inne like sikre på at kjolen dere har valgt er den rette også noen måneder senere?

Kjøpte kjolen min i fjor høst, og når jeg så den i butikken likte jeg den umiddelbart. Hadde prøvd 7-8 andre kjoler, men likte denne godt. Måtte bestemme meg raskt fordi den var på salg, og slo til. Nå som månedene har gått har jeg blitt usikker. Ser så mange lekre kjoler her og i blader, og veksler veldig mellom å være fornøyd med valget mitt og å vurdere å selge den i hui og hast for å finne noe annet! Andre som opplever usikkerhet i ettertid? Logikken min sier meg jo at dette er unødvendig bruk av tid og energi, og at det var jo en grunn til at jeg umiddelbart la merke til den. Dessuten er den nå inne til tilpasning, så det må bli den jeg bruker. Men jammen er det vondt å føle det slik, for kjolen er jo viktig da!

Litt uryddig hjertesukk dette....

Kjolen er forøvrig en Demetrios 2635, men jeg finner ikke bilde av den på nett. Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant den her

Jeg synes kjolen var NYDELIG!!Behold kjolen din du,sikkert ikke mange som har denne?Den var helt skjønn,synes jeg iallfall!!

Skrevet

Flott kjole du har..men jeg råder deg til å ikke titte på andre kjoler da du har kjøpt din drømme kjole,,da blir man bare usikker..Sånn har hvertfall jeg tenkt,har min drømme kjole nå,har sett litt på nett og har da sett andre jeg også liker..Men det kutta jeg fort ut,gjorde meg bar e usikker..

'

Så du har nok valgt riktig kjole...Slutt og titt på andre kjoler :-) :klem2:

Skrevet

Nydelig kjole - helt skjønn var den!

Skrevet

Stort bilde

Knallfin kjole!

Men jeg vet hvordan du har det, jeg bestilte først en kjole som kom feilsydd etter at jeg hadde ventet i nesten fem måneder, så jeg måtte finne meg en ny. Jeg var veldig usikker leeenge, og holdt på å bytte flere ganger, tilbake til den jeg opprinnelig skulle hatt, men nå er jeg sååå glad i kjolen min og gleder meg masse til å bruke den.

jeg har ingen andre råd til deg enn at du må forsøke å forholde deg til magefølelsen din. Har du fex prøvd kjolen din med alt utstyr til, med håret slik det skal være, alle smykker osv...?

Skrevet

Hadde jeg hatt denne kjolen ville jeg ikke vært i tvil overhodet! Syntes den var NYDELIG! :sjarmor:

Skrevet

Kjolen er nydelig :-)

Jeg har vært i tvil når det gjelder min kjole. Faktisk helt til tirsdag i forrige uke........da jeg prøvde den i forbindelse med kjøp av undertøy. Fikk se den i fullt dagslys og med skikkelig undertøy under og synes selv jeg ble strålende vakker i den :wink::sjarmor:

Ikke se på andre kjoler nå når du har funnet denne. Det er mitt råd.

Skrevet

Takk for oppmuntringene! Nei, jeg har ikke prøvd den med alt tilbehør, og bare å se den på en henger blir liksom ikke helt det samme. Og når jeg ser bilder av den på nettet nå(takk for det, forresten), så synes jeg den er fin ja. Gleder meg litt mer til å bruke den nå :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Kjolen er dødsfin! Behold den!

Skrevet

Kjolen din er aldeles nydelig! Ingen grunn til å angre. :)

Men jeg skjønner hva du mener. Jeg kjøpte min kjole et og et halvt år før jeg skulle bruke den. Det var før jeg hadde begynt å kikke på internett, og jeg har sett tusenvis av kjoler etterpå som har vært til å dåne av.

Men slik vil det nok alltid være. Jeg hentet hjem kjolen min fra brudesalongen i går, etter at jeg hadde prøvd den der får siste gang før den store dagen. Jeg angrer ikke et sekund på valget mitt. Jeg kjøpte den første kjolen jeg prøvde, og det viser seg at den følelsen jeg hadde da, var riktig. Nå bare gleder jeg meg til neste fredag! :hoppe:

Skrevet

Herregud, kjolen er jo noe av det fineste som du kunne finne!!!!! Den er bare helt nyyyyyyydelig!!!! :-)

Skrevet

Den er forøvrig litt lik den første jeg valgte.... :wink:

Skrevet

Skjønner hva du mener med at man blir litt i tvil etter å ha sett masse annet fint etterpå.. men når man prøver med all pynten i tillegg, så er jeg ikke i tvil. Moro!

Lykke til i fin kjole!

M

Skrevet

Kjolen var rett og slett vakker - gratulerer med godt valg!

Skrevet

Denne har jeg også sett på. Nydelig kjole!

Et godt valg syntes jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet
Herregud, kjolen er jo noe av det fineste som du kunne finne!!!!! Den er bare helt nyyyyyyydelig!!!!   :-)

:enig_animasjon:

Skulle oenske min kjole saa slik ut, jeg....! Behold den!!! Du blir sikkert kjempefin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...