Gå til innhold

weaving/spiral piercing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om det er noen her inne som vet noe om denne piercingen i øret hadde det vært fint om dere svarte på spørsmålene mine :)

Jeg har lyst/tenkt til å ta en triple weaving/spiral piercing i øret mitt. Sånn som på bildet under.

post-37809-0-44013400-1388355700_thumb.j

1. Burde jeg ta spiralen med engang eller 3 hver for seg og så sette inn spiralen senere?

2. Gjør det vondt? (vet det er vanskelig å svare på men, hehe.)

3. Hva vil det koste? og må jeg kjøpe spiralen selv eller gjør piercing studioet det for meg?

4. Noen steder du anbefaler at jeg piercer øret mitt?

5. Er den vanskelig å holde ren gjennom grotiden?

6. Hvor lang grotid er det?

Svar på de du kan, takk :D

Anonymous poster hash: d0215...260
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling på slike spiraler men regner med at du må ta hullene hver for seg, jeg kan ikke se for meg at de stikker og putter en slik inn med en gang. Om de kan selge deg en slik spiral er umulig å vite før man har vært der og sett hva de har.

Jeg har to hull i brusken på øret og de var vondere enn å ta i øreflippen. Jeg fikk infeksjon i den ene men ble kvitt den uten å måtte ta ut smykket. Renset ofte! Husker ikke grotiden men en del lenger en i ikke-brusk. Men jeg tåler kun ekte gull i den ene og ekte gull og sølv i den andre. I de andre 6 hullene jeg har i ikke-brusk så tåler jeg alt.

Pris varierer sikkert, er mange år siden jeg tok, betalte kanskje 100kr per stykk.

For at noen skal anbefale deg et piercingstudio så må du jo fortelle hvor du bor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...