AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #21 Skrevet 8. januar 2014 Men det er nå meg. 'Different strokes for different folks' som det heter på dialekt. Nettopp, folk er forskjellige. Likevel ser man aldri en slik tråd uten at påstanden kommer om at man må prøve noe for å vite om man har lyst, samt påstanden om at du liker det egentlig, bare du prøver med rett person (som alltid er den aktuelle skribent). Anonymous poster hash: 1ae8c...191
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #22 Skrevet 8. januar 2014 Jeg er ikke spesielt glad i å bli slikket, men det er fordi jeg ikke får noe særlig nytelse ut av det. Jeg synes nesten det kiler litt, og jeg trenger mer "press" for å bli tent, så jeg foretrekker å bli fingret. Jeg har ikke noe i mot å gi oralsex tho. Anonymous poster hash: 42baa...338 1
Cascade Skrevet 9. januar 2014 #23 Skrevet 9. januar 2014 Dama er veldig redd hun skal smake vondt og vil helst ikke jeg slikker. Det er det beste jeg vet så jeg gjør det uansett. Hun liker også litt mere press, men istedet for å slikke, da suger jeg henne, det fungerer kanon.
Gjest Katten. Skrevet 9. januar 2014 #24 Skrevet 9. januar 2014 Det er ikke uvanlig, men heller ikke normalt.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #25 Skrevet 9. januar 2014 Du går iallfall glipp av mange utrolig deilige orgasmer..... Anonymous poster hash: 2b5b7...137
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #26 Skrevet 10. januar 2014 Er nysgjerrig på hva som er godt med å slikke ei dame? Er det å se henne nyte det som gjør dere tent, eller er det bare det at dere tenner på å slikke? Anonymous poster hash: e4166...bcf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå