AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Tok abort på fredag, og alt gikk fint etterpå, ingen tydelige smerter, kun litt ubehag selvsagt. Legen sa at aborten gikk fint. I går kveld fikk jeg skikkelig frysninger, og selv dyna kunne ikke holde meg varm, i dag har jeg fått litt feber. Men, jeg har fortsatt ingen smerter, blør friskt, og merker ikke noe til noe annet enn feber. Bør jeg ringe inn til avdelingen? Bør man ikke ha tydelige smerter og brunlig luktende utflod/blod dersom man har fått en infeksjon eller komplikasjoner etter aborten? Kommer meg ikke inn til sykehuset i dag, så tenkte jeg skulle ringe i morgen formiddag dersom det ikke blir bedre. Anonymous poster hash: 3580a...426
AnonymN Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Ring! Ingen her kan svare deg på dette. Bedre føre var. Masse god bedring til deg.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Men jeg er redd for at de ber meg komme i kveld, noe jeg ikke har sjans til, eller grytidlig i morgen. Takk forresten! Anonymous poster hash: 3580a...426
Gjest Magdalene Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Det kan være det er noen rester igjen, så du må inn og få en utskrapning. Det er ikke en ting som enten passer eller ikke... Du kan få en kraftig infeksjon. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 På informasjonsidene står det at dersom feberen varer i over 24 timer så skal man ringe inn, og om det er i sammenheng med kvalme, diare, illeluktende utflod eller rikelig blødninger. Så det var derfor jeg lurte på om jeg kan vente til i morgen, men skal ta en telefon og høre. Anonymous poster hash: 3580a...426
Lammelåret Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Ring avdelingen! Om du må inn til utskraping blir du innkalt, men ring i kveld.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Jeg fikk beskjed om å ringe inn igjen i morgen dersom feberen ikke går over Takk for svar! Anonymous poster hash: 3580a...426 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Feber er infeksjonstegn. Infeksjon i livmoren er farlig. Du kan bli steril og veldig dårlig. Så da tar man kontakt med sykehuset, ja, og lar seg ikke avfeie med å vente til i morgen. Dra rett til akutteb, de har plikt til åta deg imot.Anonymous poster hash: 862d7...fbb
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 De sa at siden jeg ikke har noen andre plager i tillegg så kunne det fint vente til i morgen... Hadde nok ikke fått time før i morgen tidlig uansett. Men, blir det verre i løpet av kvelden/natten så ringer jeg selvsagt før. Tror neppe det kan bli så mye verre før i morgen uansett når det står at man kan vente 24 timer og se om feberen avtar først. Vakthavende sa også at om jeg følte smerter, diare, kvalme i tillegg så skulle jeg komme rett inn. Anonymous poster hash: 3580a...426
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 De sa at siden jeg ikke har noen andre plager i tillegg så kunne det fint vente til i morgen... Hadde nok ikke fått time før i morgen tidlig uansett. Men, blir det verre i løpet av kvelden/natten så ringer jeg selvsagt før. Tror neppe det kan bli så mye verre før i morgen uansett når det står at man kan vente 24 timer og se om feberen avtar først. Vakthavende sa også at om jeg følte smerter, diare, kvalme i tillegg så skulle jeg komme rett inn.Anonymous poster hash: 3580a...426 Hvis du er bekymret hadde jeg smurt godt på og sagt at jeg hadde smerter så hadde du fått komme inn på en sjekk! Anonymous poster hash: 5dbaa...b68
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Feberen har gått ned og jeg har svettet i hele natt/morgen. Og feberen ville vel gått opp og ikke ned dersom kroppen prøvde å bekjempe en infeksjon? Ringte inn likevel, fikk beskjed fra både gynokolog og lege at det ikke var noe farlig med mindre (igjen) om det ikke var noe smerter, eller feber over 38 grader. Så skal innom apoteket for å kjøpe en temperaturmåler. Anonymous poster hash: 3580a...426
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå