AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Kort oppsummert: Eks-dama til han jeg holder på med, har kun bilder av seg selv med han på Facebook. Det ble slutt for ett halvt år siden. Når jeg spurte han hva som var greia og om han synes det var "normalt", unngikk han spørsmålet og ville heller ha meg til å innrømme hvorfor jeg sitter å "snoker" på han på Facebook. Han fremstiller det som om jeg har lagt mye tid og energi i å finne ut av dette, mens sannheten bare er at eks-dama har likt og kommentert alt av bilder denne fyren har, og var dermed lett å oppdage. Fyren begynte å kødde med at jeg bare var sjalu og at jeg sikkert ikke har gjort annet enn å Facebook-stalke han siden sist vi møttes (Han mangler ikke selvtillit..) Hva tror dere? Er de ikke helt ferdig med hverandre? Hvorfor forsvarer han all "bildebruken" hennes?Anonymous poster hash: 401fc...2d4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Han har vel ikke gitt slipp på henne, da? Bare sier det, så han kan snurre deg godt rundt lillefingeren. Anonymous poster hash: 339b0...daa
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Han holder fortsatt på med henne når han vrir rundt på dine spørsmål sånn der.. Anonymous poster hash: ba39b...dea
Fremmed fugl Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Hun er ikke ferdig med ham. Han har vel ikke noe ansvar for hennes bildebruk, og blir satt i en vanskelig situasjon ved å bli misstenkligjort på grunn av dette. Hvis du ikke ser andre "tegn", la det bero.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå