Gå til innhold

Skjule dildo for samboer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har god sex med min samboer, men han sliter litt med å få ereksjon i blandt så jeg får ikke tilfredsstilt mine behov så mye jeg ønsker. Vurderer å skaffe meg en dildo jeg kan kose meg med alene. Men har ikke lyst til at min samboer skal vite om dette da han kanskje vil føle på at han ikke er tilstrekkelig for meg. Tenker at hvis jeg kan tilfredsstille med selv så trenger ikke han å bidra så mye :-p

Andre som har sexleketøy som ikke samboeren vet om? Kjenner jeg blir litt tent av følelsen av å min lille pirrende hemmelighet for meg selv også;-)

Eller vil han kanskje bli sur hvis han plutselig kommer over den i nattbordskuffen?

Anonymous poster hash: 82543...bd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si det som det er. kanskje han vil se deg kose også . spenning er bra men vær åpen

• Liker 2
Skrevet

hva mener jentene..

Anonymous poster hash: 1e0d0...fcf

Skrevet

Jeg ville ikke skjult den. Kanskje dere kan bruke den sammen også?

• Liker 2
Skrevet

Kjøp heller vibrator enn dildo. Og det er ingen grunn til å skjule den, dere kan ha glede av den sammen også.

Skrevet

Går han og roter i nattbordskuffen da? Ellers gjem den imellom sokkene dine, tre en sokk over den og den synes ikke.

Ellers, en kveld ved leilighet kan du jo spørre han hva han synes om dildoer, sånn henkastet...

Skrevet

Del det med han, og kjøp vibrator. Da kan dere bruke den sammen også. Ex"en min sa at han ble tent av tanken på at jeg tilfredsstille meg selv med vibrator hvis han ikke var hjemme.. Kanskje din også vil like det. Tviler på at han vil bli "sjalu" på en vibrator eller bli ukomfortabel med tanken på en. Alle menn onanerer, forhold eller ei..

Skrevet

Åpenhet gir bedre sexliv for dere begge. Det er helt greit at du bruker sexleketøy alene. Det er garantert ikke enkelt å ha problemer med potensen. Jeg ville nok hatt fokuset litt bort fra at han ikke får den opp, til at du ønsker litt mer spenning eller variasjon. Det er mange måter å si og gjøre ting på for å få det samme resultatet. Han trenger ikke få høre fra deg at han ikke tilfredstiller deg, det vet han og sliter nok med som det er.

Snakk med ham om sexleketøy og dersom han spør hvorfor så si at du blir kåt av tanken på nye ting. Finn også sexleketøy i tillegg som dere kan bruke som også involverer han ,eller han også kan bruke alene. For eksempel et massasjeapparat (mx figther) og Lylo2 - begge finnes hos Cupido og er fine for par.

Ville ikke anbefalt å anskaffe sexleketøy kun for deg i hemmelighet - veldig lett å såre din mann som ikke har det lett med seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...