Gjest ms_kwang Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Åh jeg HATER magen min nå i jula! Har blitt ordentlig oppblåst og ser ut som om jeg er ivertfall 5måneder på vei! Problemet er bare.. Jeg er ikke gravid Noen andre som sliter med denne type "mat-baby-magen?" Som vet om triks og tips om hvordan man blir kvitt dette Jeg spiser normalt og trener, har aldri slitt med dette før o.o (Jeg har faktisk testa og viser negativ! ble litt sjelven selv..) Jeg spiser det jeg alltid har spist, må ha blitt intolerant mot noe iløpet av det siste året..Men jeg aner ikke hva.. Jeg spiser ikke mat som har gluten i seg, ei heller melk.. eller poteter (jeg hater poteter!) Jeg spiser ris, men jeg tåler ikke pasta(ikke engang glutenfri pasta) Noen som vet om Grønn te funker? xD
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 sånn har jeg det året rundt, uansett hvor mye jeg trener eller hvor sunt jeg spiser. Trøst deg med at det er forbigående for din del Anonymous poster hash: 55265...228
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå