Archduke_Autopsy Skrevet 1. januar 2014 #21 Skrevet 1. januar 2014 Jenta mi kunna godt ha hatt mage, men ikke altfor stor. Stor Rumpe, men ikke alt for stor. Store pupper, men igjen ikke alt for stor!! Viss det er noe med hår f. eks så har det lite å si om det er blondt eller brunt. Begge to er like fine <3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #22 Skrevet 1. januar 2014 føler at gutter alltid sier at de liker naturlige jenter, men når alt kommer til alt bryr de seg ikke om det naturlige, og går for platinableket extensions, vippeforlengelser, silikon og alt mulig slags juks,hvis de får sjansen Anonymous poster hash: dea85...429 Platinableket extensions, vippeforlengelser og silikon har såklart en hore-appeal som gjør at det løper litt varmt i buksa, men det er ikke det vi liker å ta med oss hjem til mor Anonymous poster hash: 8c0a5...e00
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #23 Skrevet 1. januar 2014 Dette er individuellt. For min del har hårfarge ingenting å si. Jeg liker laaaange slanke ben, så slanke og høye jenter er det jeg tiltrekkes av! Anonymous poster hash: 39442...dc2 1
Gjest made4u Skrevet 1. januar 2014 #24 Skrevet 1. januar 2014 Å beskrive drømmedama med ord føler jeg at blir nyttesløst, men kan si så mye at det er øynene og smilet jeg legger mest merke til og som tiltrekker meg mest.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #25 Skrevet 1. januar 2014 -Store klare øyne -Fyldige lepper -Slank og kanskje litt undervektig (bmi rundt 18-19) -Langt hår -Fine tenner Anonymous poster hash: cc76a...158
Gjest Cartman Skrevet 1. januar 2014 #26 Skrevet 1. januar 2014 Ja hva skal jeg si Hun bør ha to bein. Gjerne 10 tær, men det holder egentlig med 7 Gjerne to armer også. Veldig praktisk med armer, På armene bør det være noe som heter fing etter eller annet. Hode, ja hode er faktisk viktig. På hodet bør det være en nese, gjerne to øyer og aller helst en munn Jeg foretrekker at hun har kjønnsorganer, men det er ikke et must, så lenge hun har minimum en pupp Har jeg glemt noe nå??? Eh ja Ja hun bør ha hår, men samtidig kan man klare seg uten. Blir så mye hår på de fiiiine klærne mine, som må på rens pga hårete dame. Så kan fint være flintskalla. Sånn da var vi igjennom utseende biten. Var det noe mer?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #27 Skrevet 1. januar 2014 -Store klare øyne -Fyldige lepper -Slank og kanskje litt undervektig (bmi rundt 18-19) -Langt hår -Fine tenner Anonymous poster hash: cc76a...158 Hei! Du har ikke tilfeldigvis en 1,90 høy godt bygget kropp, er mellomblond, har 2-dagersskjegg og en varm og tillitsfull personlighet? Anonymous poster hash: fde8f...3e7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #28 Skrevet 2. januar 2014 Hva tenker gutter om f.eksempel lår, rumpe, mage? Hvordan skal en pen jente se ut? Jeg lurer veldig på dette, og selv føler jeg at f.eksempel lårene er litt for store, er det bare noe jeg tenker, eller vil gutter helst ha sånne bein som går innover.. Anonymous poster hash: a7dc4...afa Det finnes ikke noe svar på spørsmålet om hvordan en pen jente skal se ut! Smaken er så utrolig forskjellig at det ikke gir mening å late som om det finnes en "fasit". Pene jenter kommer i mange forskjellige fasonger, farger og høyder spør du meg. Kan derfor ikke engang gi et svar på egne preferanser, for de flotteste jentene jeg har møtt har hatt veldig lite til felles, utenom pent smil. Fordelen er at det finnes garantert noen som synes akkurat dine lår er helt perfekte, men ulempen er at det ikke finnes noen figur som er garantert å tiltrekke alle. Skal jeg likevel generalisere er mitt klare inntrykk at menn er langt mindre opptatt av det med slankhet enn kvinner. Det virker som kvinner tror det å være slank er det store saliggjørende som vil gjøre dem så tiltrekkende, men har egentlig aldri fått noen grunn til å tro menn flest bryr seg nevneverdig om dette. Å være i form er såklart en fordel da, men hører veldig ofte at det er bedre med noen kilo ekstra og litt større pupper og rumpe enn veldig slanke og formløse kropper. Anonymous poster hash: 671db...bb6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #29 Skrevet 2. januar 2014 føler at gutter alltid sier at de liker naturlige jenter, men når alt kommer til alt bryr de seg ikke om det naturlige, og går for platinableket extensions, vippeforlengelser, silikon og alt mulig slags juks,hvis de får sjansen Anonymous poster hash: dea85...429 Huff, platina er ikke fint. Sikker på at de du mener går for disse tingene er de samme som sier de liker naturlige jenter? For det er ingen motsetning mellom at "mange sier A" og "mange gjør B" hvis det ikke er de samme personene. Ellers er det jo som regel forskjell på hva menn ser etter i en potensiell kjæreste/kone og hva de ser etter i en sexpartner. Anonymous poster hash: 671db...bb6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå