AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Hva tenker gutter om f.eksempel lår, rumpe, mage? Hvordan skal en pen jente se ut? Jeg lurer veldig på dette, og selv føler jeg at f.eksempel lårene er litt for store, er det bare noe jeg tenker, eller vil gutter helst ha sånne bein som går innover.. Anonymous poster hash: a7dc4...afa
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 føler at gutter alltid sier at de liker naturlige jenter, men når alt kommer til alt bryr de seg ikke om det naturlige, og går for platinableket extensions, vippeforlengelser, silikon og alt mulig slags juks,hvis de får sjansen Anonymous poster hash: dea85...429 10
Gjest Summers Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Hva tenker gutter om f.eksempel lår, rumpe, mage? Hvordan skal en pen jente se ut? Jeg lurer veldig på dette, og selv føler jeg at f.eksempel lårene er litt for store, er det bare noe jeg tenker, eller vil gutter helst ha sånne bein som går innover.. Anonymous poster hash: a7dc4...afa Hvordan kan noen på forumet vite om lårene dine er litt store eller ikke? Men enig med AB2, greieste er nok å se hva gutter velger.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 føler at gutter alltid sier at de liker naturlige jenter, men når alt kommer til alt bryr de seg ikke om det naturlige, og går for platinableket extensions, vippeforlengelser, silikon og alt mulig slags juks,hvis de får sjansen Anonymous poster hash: dea85...429 Det har kanskje noe med at det er en viss type gutter som får den sjansen. TS, jeg er helt sikker på at mange vil synes at du og din kropp er pen som den er. Hva gutter liker er helt individuelt. Anonymous poster hash: bcac6...c87 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Det varierer men mitt inntrykk er at følgende er felles for de fleste menn: -slank kropp med former. Særlig den "uppnåelige" smale midjen og store puppene. - langt hår - moderat med sminke - Store øyne - pent smil Anonymous poster hash: 4a09b...82b 2
Nowayback Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Utseendemessig er bare ansiktet viktig, egentlig. Et fint ansikt med masse smil og utstråling er flott:-) Resten av kroppen kan komme i alle slags former. Heller ei med litt for mange kilo, enn ei stilk av en jente. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 føler at gutter alltid sier at de liker naturlige jenter, men når alt kommer til alt bryr de seg ikke om det naturlige, og går for platinableket extensions, vippeforlengelser, silikon og alt mulig slags juks,hvis de får sjansen Anonymous poster hash: dea85...429 Da er det merkelig at min kjæreste elsker meg med bob og ikke hans venninne med blondt hår og extentions. Er så lei av sånne som deg som skal skjære menn over en kam fordi du er bitter på de få mannfolka du har møtt. De aller fleste nordmenn er snille og gode menn og de er helt forskjellige og liker forskjellige ting. Noen liker jenter med blondt hår mens andre liker jenter med brunt hår. Jeg blir litt kvalm av sånn oppførsel som du viser her.. Ikke så hyggelig å lese sånn dritt selv om jeg er jente selv. Anonymous poster hash: 9dc61...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Jeg liker sånne jenter: -høyde mellom 150 og 180 -kropp: slank, med former, litt lubben -hårfarge:blond, brunt, rødt -alder:mellom 18 og 35 (er 30 selv)Anonymous poster hash: c356e...4a5 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Jeg synes kroppen er viktigere enn utseende på ansiktet. Anonymous poster hash: 3dfe1...9f7
Marie90 Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Se på hvilke kvinner som er gift med/i langvarige forhold typen menn du anser som bra? Det er vel den letteste måten å få greie på preferanser. Du ser vel også hvilke kjendiser som er populære. Menn har forskjellig smak, men tingene som går igjen er det som er feminint og utstråler fertilitet. Dvs.: - Langt, fyldig og sunt hår med glans - Symmetriske trekk - Ren, frisk hud - En slank figur med former - flat mage, smal midje, rund rumpe og bryster, lange ben - Store øyne og fyldige lepper, liten nese Nå er det overhodet ikke slik at man må ha alle disse tingene for å være attraktiv. De færreste har alt. Husk også på at noen kvinner kan være tiltrekkende til tross for enkelte ting, ikke nødvendigvis på grunn av det. En kvinne kan være vakker og ha en flott kropp men litt for tydelig falske pupper - det betyr ikke at alle menn liker ballongpupper, det betyr bare at hun er fin nok til at det ikke trekker ned. Kvinner med gode proporsjoner kan også veie noe mer enn kvinner med mindre gode proporsjoner. 1
Gjest Halvor Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 (endret) Små lepper Brede hofter Langt hår Symmetrisk ansikt Store klare øyne Liten nese Normal vektig Litt trent kan være fint Men for all del, ikke tro det at majoriteten av menn faktisk forventer at du skal se så fantastisk ut. Det er også mye viktigere å komme personlig overens, ha det moro i lag, snillhet og andre sider av den personlige relasjonen. Det er jo bare nett hva en blir tiltrekt av, langt der i fra noe man faktisk forventer. Endret 30. desember 2013 av Halvor
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Liker feminine og små trekk i ansiktet, og lite smil i stedet for stort. Liker hofte, rumpe,lår,pupper. Viktigste er at det passer til kroppen hennes. Velstelt. Langt hår. Slank kropp, trenger ikke å være helt trent men feit har jeg aldri funnet attraktivt. Anonymous poster hash: 526a3...231
Vanillalilla Skrevet 31. desember 2013 #13 Skrevet 31. desember 2013 Jeg liker sånne jenter: -høyde mellom 150 og 180 -kropp: slank, med former, litt lubben -hårfarge:blond, brunt, rødt -alder:mellom 18 og 35 (er 30 selv)Anonymous poster hash: c356e...4a5 Mener du med dette å si at personligheten spiller en rolle..? Tenke seg til Dette er noe av det mest fornuftige jeg har sett på KG til i dag!
Mariell007 Skrevet 31. desember 2013 #14 Skrevet 31. desember 2013 Jeg liker sånne jenter: -høyde mellom 150 og 180 -kropp: slank, med former, litt lubben -hårfarge:blond, brunt, rødt -alder:mellom 18 og 35 (er 30 selv)Anonymous poster hash: c356e...4a5 Det er jo masse motsetninger her jo!
Mariell007 Skrevet 31. desember 2013 #15 Skrevet 31. desember 2013 Mener du med dette å si at personligheten spiller en rolle..? Tenke seg til Dette er noe av det mest fornuftige jeg har sett på KG til i dag! hun spør jo om utseende da 1
Vanillalilla Skrevet 31. desember 2013 #16 Skrevet 31. desember 2013 hun spør jo om utseende da Greit. Jeg tar kritikk på det, selv om jeg tror det var det han ville frem til med svaret sitt.. Uansett, hvor mange tråder finnes det ikke om dette? Når skal folk forstå at alt dette er så INDIVIDUELT som det er mulig å få det? Det er akkurat som å spørre: "Hva er yndlingsmiddagen til dere jenter?" 2
heiduderborte Skrevet 31. desember 2013 #17 Skrevet 31. desember 2013 Jeg legger merke til at gutter titter på de som er lettkledde uansett hvor fæl eller fin kroppen er. Kle av dere jenter!
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #18 Skrevet 31. desember 2013 Da er det merkelig at min kjæreste elsker meg med bob og ikke hans venninne med blondt hår og extentions. Er så lei av sånne som deg som skal skjære menn over en kam fordi du er bitter på de få mannfolka du har møtt. De aller fleste nordmenn er snille og gode menn og de er helt forskjellige og liker forskjellige ting. Noen liker jenter med blondt hår mens andre liker jenter med brunt hår. Jeg blir litt kvalm av sånn oppførsel som du viser her.. Ikke så hyggelig å lese sånn dritt selv om jeg er jente selv. Anonymous poster hash: 9dc61...cf8 Det er det han sier til deg ja.. Min ex sa også det men det viste seg jo at han ikke var helt ærlig på den frontenAnonymous poster hash: 6bc0c...5c6
JamesHardy Skrevet 31. desember 2013 #19 Skrevet 31. desember 2013 Liker vel at det er feminint. Det kan jo bety så mangt. Liker aller best jenter med fyldige former uten sminke. Mest mulig naturlig egentlig. Vanskelig å sette en finger på det. Jeg kan se det med en gang om det er attraktivt eller ikke, men strever med å forklare hvorfor. Prøvd å tenke på det i forhold til dem jeg har vært sammen med også. De har jo hatt tusen ting å klage på overfor seg selv mens jeg elsket dem fullt og helt akkurat som dem er. Følte ikke det var noe galt noe sted fordi alt passet så godt sammen. Rart også hvordan en kunne se noe av det vakreste som finnes rett ut av sengen med trøttheten hengende igjen og håret til alle kanter. Det for meg er vel et tegn på at man virkelig liker helheten ved personen man er med. Om dem dollet seg opp for mye så ble dem litt annerledes. Det ble liksom litt "feil" uten at jeg helt kan forklare det. Er jo ikke motstander av å gjøre seg litt flid forsåvidt, men føler vel at det fort blir for mye og det tar bort den naturlige skjønnheten. Jeg liker at det ikke er helt rett og jevnt over det hele. At det er litt imperfeksjon for å skape noe individuelt og helt perfekt for meg. Synes også det er ganske tiltrekkende med jenter som kan gå i butikken i en fillete joggebukse. Dem som er for stivpyntede kan se bra ut, menneh.. Det blir noe der som skurrer likevel. Er kanskje opptatt av å se det genuine mennesket som det er fremfor å skulle se på en fasade. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #20 Skrevet 31. desember 2013 1. Ansikt 2. Mage (ikke nødvendigvis trent, men flat) 3. Rompe/lår 4. PupperAnonymous poster hash: 2c126...8d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå