Gå til innhold

Stor skinnveske under 2500,-


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leter etter en stor skinnveske til skolebruk, men sliter med å finne noe til riktig pris. Har sett på noen fra Decadent og Moo, men 4-5000 er rett og slett for dyrt. Noen som vet om noen gode merker, eller vesker?

Anonymous poster hash: 01b02...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om de passer til skolebruk, men merket Tiger of Sweden har flere store fine skinnvesker til rundt 2-3000 kr. Selges blant annet på Morris :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen konkrete forslag, men støtter forslaget om Spikes and Sparrow. De har mange modeller, også til dame. Min erfaring er at de har god kvalitet som holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk får tips! Har sittet og sett på forslag og merker nå, og tror at det jeg egentlig vil ha er en Decadent veske. Bare litt usikker på om de tåler vekten av laptopen pluss et par bøker:/ Tar meg heller råd til en jeg virkelig vil ha når jeg først skal bruke en så høy sum...

Anonymous poster hash: 01b02...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpe så dyre vesker. Ja, vet at de er holdbare og er av god kvalitet, men det er bare det at ingen gidder å bruke dem særlig lenge. I mitt miljø sies det at det er pågrunn av kvalitet man kjøper disse veskene. Men ingen av dem gidder å bruke dem særlig lenger enn ett år :klo:



Anonymous poster hash: 38d67...8af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke la være, men kjøpte denne nettopp. Spikes & Sparrow. God plass til både data, dokumenter og annet. Virker utrolig solid. Fineste veska jeg har hatt, men ser at den kanskje kan bli litt maskulin for noen.

Kostet kr 1950,-, og jeg ser for meg at jeg skal bruke den i hundre år. Love it :) :) :)

20131230_114041-1_zps174c46c4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpe så dyre vesker. Ja, vet at de er holdbare og er av god kvalitet, men det er bare det at ingen gidder å bruke dem særlig lenge. I mitt miljø sies det at det er pågrunn av kvalitet man kjøper disse veskene. Men ingen av dem gidder å bruke dem særlig lenger enn ett år :klo:

Anonymous poster hash: 38d67...8af

Min ene dyre veske kostet 2200 kr og den er såpass enkel at jeg ser for meg at jeg kommer til å bruke den til den går i stykker. Altså føler jeg at det var et greit kjøp. Ikke alle bytter ut alt etter bare ett år.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var kjempefin Sobril! Jeg synes veskene til Spikes & Sparrow er tøffe. Men ser jo at det kanskje ikke er stilen til alle. Håper du blir like fornøyd med din, som jeg er med min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var kjempefin Sobril! Jeg synes veskene til Spikes & Sparrow er tøffe. Men ser jo at det kanskje ikke er stilen til alle. Håper du blir like fornøyd med din, som jeg er med min!

Takk. Jeg synes den er fantastisk!

Er egentlig ingen "veskedame", men har beundret denne sikkert 50 ganger etter jeg kjøpte den :P

Den ser selvsagt bedre ut i virkeligheten enn på bildet, og den virker kjempesolid :)

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...