Gå til innhold

Klamydiakur og sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann! Er akkurat ferdig med klamydiakur på tretten tabletter i en uke, har gått på doxycyclin. Kjæresten min fikk en slik "hestekur" på tre tabletter på en dag.

Spørsmålet mitt; Er det slik at vi er trygge nå da? Alle mine plager forsvant cirka to dager inn i kuren. Må vi vente med å ha sex, eller er det safe nå? Vil ikke bli smittet igjen. Forrige kur vi gikk på funket ikke, men har en følelse av at det kom av alkoholinntaket mitt den gangen (var på festival og fikk dagskur).

På forhånd takk! :)

Anonymous poster hash: ca847...064
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

dere burde bruke kondom frem til dere får testet dere igjen hos legen. men sånn i teorien skal dere være kvitt det :)

Skrevet

dere burde bruke kondom frem til dere får testet dere igjen hos legen. men sånn i teorien skal dere være kvitt det :)

Er bare det at man må vente hvertfall fire uker før man tester seg igjen, ellers kan resultatet bli falskt negativ, sa legen. Kjæresten takler ikke kondom, og begynner å bli ganske frustert nå! Haha :fnise:

TS

Gjest HappyWaffle
Skrevet

da får dere bare ta sjansen å teste dere igjen om 4 uker :) ser ikke hva anna dere kan gjøre :)

Skrevet

Hvis kjæresten din ikke takler kondom er det jo ikke rart at dere fikk en kjønnssykdom i første omgang..

Anonymous poster hash: 4b290...677

Skrevet

Heisann! Er akkurat ferdig med klamydiakur på tretten tabletter i en uke, har gått på doxycyclin. Kjæresten min fikk en slik "hestekur" på tre tabletter på en dag.

Spørsmålet mitt; Er det slik at vi er trygge nå da? Alle mine plager forsvant cirka to dager inn i kuren. Må vi vente med å ha sex, eller er det safe nå? Vil ikke bli smittet igjen. Forrige kur vi gikk på funket ikke, men har en følelse av at det kom av alkoholinntaket mitt den gangen (var på festival og fikk dagskur).

På forhånd takk! :)

Jeg vet dessverre ikke svaret på spørsmålet ditt, kanskje det beste er å enten vente eller ringe et sted og spørre? Får jeg spørre om hva alle dine plager var? Klamydia er jo ofte symptomfritt, så bare lurer )

Skrevet

Jeg vet dessverre ikke svaret på spørsmålet ditt, kanskje det beste er å enten vente eller ringe et sted og spørre? Får jeg spørre om hva alle dine plager var? Klamydia er jo ofte symptomfritt, så bare lurer )

Skrevet

Det er bare symptomfritt i de aller fleste tilfellene. Første gangen gjorde det f.eks vondt da kjæresten min tissa. Det svei osv.

For min del har plagene vært plager jeg ikke visste var klamydia. Behandlet meg for sopp, på grunn av kløe, svie og vondt etter sex. Kunne ha sex en gang før jeg ble kjempesår, og måtte hvertfall vente et par dager før jeg klarte å ha sex igjen. Betydelig mer utflod er også et symptom jeg merket godt til.

:)

Skrevet

Dere bør vente til dere har tatt kontrollprøven slik at dere vet at behandlingen har vært vellykket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...