Gå til innhold

mindre sex i julen

Fremhevede innlegg

Skrevet

vi har besøkt fam. hele jula og da sier kona nei til sex. Jeg har lyst og mener vi kan være stille. Er det bare meg som må vente når man overnatter borte?

Anonymous poster hash: 028b8...0ce

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Ingenting er gøyere enn "stillesex" når vi er hos svigers :P Litt ekstra spenning i hverdagen.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

vi har besøkt fam. hele jula og da sier kona nei til sex. Jeg har lyst og mener vi kan være stille. Er det bare meg som må vente når man overnatter borte?

Enkelte spørsmål er idiotiske når svaret er innlysende. Selvfølgelig er det mange flere enn deg i denne situasjonen.

Skrevet

skjønner det. men godt å dele frustrasjon og kanskje få tips

Enkelte spørsmål er idiotiske når svaret er innlysende. Selvfølgelig er det mange flere enn deg i denne situasjonen.

Skrevet

Har vi lyst, har vi lyst, vi er bare stille istedenfor. Men hvis den ene ikke har lyst kanskje nettopp fordi det er familie, ja, da er det vel ingen grunn til å pushe?

Anonymous poster hash: f197d...bf4
  • Liker 1
Skrevet

Spør kjempehøyt så alle hører det gjennom veggene: "JAMMEN ATTE HVORFOR VIL DU IKKE HA SEX MED MEG DA?!?!?!"

Anonymous poster hash: b556b...a89
  • Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Vi kjørte på som vanlig i jula selv om vi var på besøk. Vi var bare stillere :P Men jeg kan forstå at noen syns det er ukomfortabelt å ha sex når de er på besøk hos andre, og hadde respektert et nei.

Skrevet

Det endte opp med at vi hoppet over i år.. Litt tilfeldig, og mye fordi vi hadde små barn på rommet og hadde lyst på ulike tidspunkt. Hvis den ene ikke har lyst, må man nesten bare akseptere det. Alternativet er ikke spesielt godt..

Skrevet

takk for svar. håper i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...