AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 jeg bruker de to. Og skal egentlig ta de rundt 11-12 tiden, altså før jeg legger meg pga remeron er sovemedisin. Nå er den halv 6, og jeg tok de NÅ. Pga jeg har vært ute. Går det fint om jeg tar de igjen i morgen rundt 22-23 tiden om kvelden? Da er det kun godt noen timer over 12t. Er det farlig å ta de så tett? Andre som har snakket med legen sin om det, og vet svaret på det? Anonymous poster hash: 4f63c...999
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Snakk med legevakten om det. Men du vil jo bli trøtt i hele dag siden du tok sovemedesin så seint. Anonymous poster hash: e81f7...25c
Gjest Blomst83 Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 jeg bruker de to. Og skal egentlig ta de rundt 11-12 tiden, altså før jeg legger meg pga remeron er sovemedisin. Nå er den halv 6, og jeg tok de NÅ. Pga jeg har vært ute. Går det fint om jeg tar de igjen i morgen rundt 22-23 tiden om kvelden? Da er det kun godt noen timer over 12t. Er det farlig å ta de så tett? Andre som har snakket med legen sin om det, og vet svaret på det?Anonymous poster hash: 4f63c...999 Remeron er ikke en sovemedisin. Det er en antideppresiva hvor en av bivirkningene er trøtthet. Jeg går selv på den,og jeg har tatt den med 12 timers mellomrom av ulike grunner opp til flere ganger uten at det har ført med seg noen problemer.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Remeron er ikke en sovemedisin. Det er en antideppresiva hvor en av bivirkningene er trøtthet. Jeg går selv på den,og jeg har tatt den med 12 timers mellomrom av ulike grunner opp til flere ganger uten at det har ført med seg noen problemer. Legen sa det ble "sovemedisin" når man kun tar 15 mg. Brukte 30-40 før, men trengte ikke det. Jeg tok den halv 6, og sove til nå. Så håper det går fint at jeg tar den og seroxat rundt 23 tiden ikveld... Anonymous poster hash: 7c22e...f41
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Det skal ikke være noen fare såfremt det er over 12 timer mellom hver gang du tar medisinen. Selv da bør det gå fint, men dine 18 timer skal gå fint. Det er ikke optimalt, og bør ikke bli noen vane, men farlig skal det mye til for at det er. Anonymous poster hash: 40863...7d7
Gjest Blomst83 Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Legen sa det ble "sovemedisin" når man kun tar 15 mg. Brukte 30-40 før, men trengte ikke det. Jeg tok den halv 6, og sove til nå. Så håper det går fint at jeg tar den og seroxat rundt 23 tiden ikveld...Anonymous poster hash: 7c22e...f41 Greit nok at legen sa det,men uansett så er ikke remeron definert som en sovemedisin.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Greit nok at legen sa det,men uansett så er ikke remeron definert som en sovemedisin. nei nei:) Anonymous poster hash: 7c22e...f41
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå