Gå til innhold

BARE PULINGS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 16 år, fester en del, møter en del gutter, men de er bare ute etter hook. Jeg føler jeg er litt for ung til å drive å ligge rundt, så har bestemt meg for å finne en ålreit gutt, men jeg finner han ikke!

Hvis de begynner å snakke med meg er de enten alt for innpåslitne eller for "Hard to get" eller kun ute etter å møtes alene hjemme hos en av oss (som også betyr pulings)

HVA SKAL JEG GJØRE? Hvorfor er de unge guttene kun ute etter hook?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er 16 år, fulle av hormoner og sannsyneligvis konstant kåte.
Det er godt at du har tatt et standpunkt i forhold til sex, ikke begi deg ut på det før du er klar.

Gutten du leter etter kommer nok etterhvert, bare ta tiden til hjelp og hold øynene åpen.

Skrevet

De er 16 år, fulle av hormoner og sannsyneligvis konstant kåte.

Det er godt at du har tatt et standpunkt i forhold til sex, ikke begi deg ut på det før du er klar.

Gutten du leter etter kommer nok etterhvert, bare ta tiden til hjelp og hold øynene åpen.

Men hvor lang tid kommer det til å ta? kanksje jeg burde finne meg en litt eldre mann? Nabomannen er kjekk

Skrevet

Oppfører du deg respektabelt og ikke som en tøs, kan en gutt faktisk se deg som kjærestemateriale ;) oppfører du deg som en tøs ter gutta seg deretter.

Anonymous poster hash: f79da...0c5
Skrevet

Jeg er 16 år, fester en del, møter en del gutter, men de er bare ute etter hook. Jeg føler jeg er litt for ung til å drive å ligge rundt, så har bestemt meg for å finne en ålreit gutt, men jeg finner han ikke!

Hvis de begynner å snakke med meg er de enten alt for innpåslitne eller for "Hard to get" eller kun ute etter å møtes alene hjemme hos en av oss (som også betyr pulings)

Konstant kåte og det fortsetter de med resten av livet som hun uinder her er inne på. Men når de blir litt eldre ser de etter andre ting samtidigt med att de er konstant kåte. Ingen gutter på din alder er ute etter ekteskap eller noe, så da er det bare madrassen deg, som gjelder. 16 år er ikke mye, bruk hodet du :-)

Skrevet

Konstant kåte og det fortsetter de med resten av livet som hun uinder her er inne på. Men når de blir litt eldre ser de etter andre ting samtidigt med att de er konstant kåte. Ingen gutter på din alder er ute etter ekteskap eller noe, så da er det bare madrassen deg, som gjelder. 16 år er ikke mye, bruk hodet du :-)

så du anbefaler å bare suge penishodet? istedenfor å pule?

• Liker 1
Skrevet

så du anbefaler å bare suge penishodet? istedenfor å pule?

Hvorfor skal du suge penishodet eller pule i det hele tatt? Bare vent til du finner deg en alright fyr og så kommer ting naturlig.

Anonymous poster hash: b4450...123

Skrevet

Hvorfor skal du suge penishodet eller pule i det hele tatt? Bare vent til du finner deg en alright fyr og så kommer ting naturlig. Anonymous poster hash: b4450...123

Tror hun misforsto da du skrev "bruk hodet" hahaha

Anonymous poster hash: 85426...4a6

• Liker 2
Skrevet

Du har ingen hastverk, og alt du trenger er å ta helt klare standpunkt og det vil de aller fleste gutter respektere om du gjør dem helt klare for dem.

Du trenger ikke å lete etter en allright gutt. Snakk med gutter som likemenn og kompiser, samtidig som de er klare på dine grenser og da skjønner at det er ikke noe poeng å prøve å få deg til køys, og du vil finne ut hvordan guttene er under kåtetåka.

Du må samtidig være klar på at grensene dine er det du som styrer og kontrollerer, og at du som jente også kan oppleve å bli fanget i kåtetåka når du er tenåring. Så vær ærlig med deg selv og omgivelsene dine, og snakke med gutter og jenter som likemenn og kammerater, og ikke ha noe hastverk.

Alt ordner seg :-)

Anonymous poster hash: e0419...ccc

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for personangrep.

Stjernesol, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...