Gå til innhold

Jeg elsker fysisk smerte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og jeg klarer ikke å slutte å kutte meg. Det er så godt med fysisk smerte når jeg sliter så mye psykisk. Etterhvert begynner jeg alltid å gråte fordi jeg vet jeg kommer til å angre så fælt. Aner ikke hva jeg skal gjøre, alt er så vondt og vanskelig

Anonymous poster hash: e1ab1...2dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg.

Jeg vet så altfor godt hvordan du har det.

Får du noe hjelp?

sender deg en klem

Anonymous poster hash: 971e2...9c1
Skrevet (endret)

:-)

Endret av hoyrepikenxo
Skrevet

TS her.
Og en ting som gjør så vondt er at jeg er utrolig mye borte fra skolen. Istedenfor å spørre meg hva det er som skjer, lages det heller spekulasjoner og jeg blir baksnakket som aldri før. De som faktisk spør MEG hva det er, de får alle et svar, så jeg ser ikke problemet. Åh jeg blir så skuffet og sur

Ja, men bare fra venner. Har bestemt meg for å ta imot hjelp etter jul :)

Anonymous poster hash: e1ab1...2dd
Skrevet

Forstår hva du mener. Jeg begynte å kutte meg. enste grunnen til jeg sluttet var pga arr. Syntes det var deilig, fykisk å skade meg selv men vil ikke ha arr. Men fysisk smerte kan være pirrende under rette omstendigheter.... Tenker at jeg bater er "feil" da... Har type som ikke vet ...

Anonymous poster hash: 94f4f...18e

Skrevet

Kjære TS.

Denne type tråder tillates dessverre ikke på Kvinneguiden. Vi forstår godt at du trenger å prate med noen om problemene dine, og det er fint at du ønsker hjelp. Her inne vet man imidlertid ikke hva slags svar man kan få.

Dette er sakset fra reglene våre: Du kan ikke poste innlegg som omhandler Selvmordstanker, selvskadingsmetoder og tanker om spiseforstyrrelser. Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge disse temaene, og forstår at mange kan ha behov for å skrive om problemene sine. Samtidig kan vi i Kvinneguiden ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe. Derfor vil slike tråder kunne bli stengt, og vi henviser til steder der man kan prate med noen som har kompetanse til å håndtere slike situasjoner. Se dette innlegget for utfyllende forklaring.

Du kan ta kontakt med for eksempel Mental Helse, som kan rådgi deg om hvem du skal ta kontakt med videre. Ellers kan du snakke med helsesøster på skolen din eller legen din.

Hilsen Rainbow81, mod

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...