missdior Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Wuhu, vi skal til Berlin i mars! Så! Sleng ut deres aller beste Berlin-tips
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Ich bin ein Berliner! Anonymous poster hash: 37433...e8e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Ååå, elsker Berlin ! Er det noe spesielt du er ute etter? Tips til museum, atraksjoner, restauranter, hoteller, utesteder, shoppingsteder, eller noe annet..? Anonymous poster hash: d4c03...1df
missdior Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2013 Ååå, elsker Berlin ! Er det noe spesielt du er ute etter? Tips til museum, atraksjoner, restauranter, hoteller, utesteder, shoppingsteder, eller noe annet..? Anonymous poster hash: d4c03...1df Alt? Vi skal bo på H10 Hotel Berlin
Gjest Badabing Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Anbefaler å kjøpe WelcomeCard med en gang dere ankommer flyplassen. Det er egentlig veldig billig i forhold til andre byer, og du kan farte rundt med Metro, buss, U-bahn og S-bahn. Ta en av delene til Warschauerstrasse og gå langs elven og muren inn til byen. Veldig fin tur. Anbefaler også tur til et av utestedene eller tårnene som gir utsikt over hele byen. Andre ting som jeg synes var ålreit å få med seg var den gåturen i tunnelene under byen, Holocaust Memorial og Bernauer strasse. Og dropp alt av Starbucks og kjederestauranter, de har så veldig mye annet bra å by på! Ta med penger til å kjøpe mat..hehe.. De har masse rimelig helsekost. Berlin krever gode sko! Og..det er en sinnsykt kul by! En av mine favoritter, jeg digger østkanten av byen (Kreuzberg og Friedericschain). Tenkte å anbefale steder å gå ut, og så nå at du skulle bo i Kurfurstendamm. Det er litt mer "sossete" enn der jeg pleier å like meg, men jeg tror du kan like et utested som heter Solar. Det er bortgjemt (som er sånn det skal være i Berlin), men på toppen har du utsikt over hele byen. Endret 1. januar 2014 av Badabing
missdior Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2014 Anbefaler å kjøpe WelcomeCard med en gang dere ankommer flyplassen. Det er egentlig veldig billig i forhold til andre byer, og du kan farte rundt med Metro, buss, U-bahn og S-bahn. Ta en av delene til Warschauerstrasse og gå langs elven og muren inn til byen. Veldig fin tur. Anbefaler også tur til et av utestedene eller tårnene som gir utsikt over hele byen. Andre ting som jeg synes var ålreit å få med seg var den gåturen i tunnelene under byen, Holocaust Memorial og Bernauer strasse. Og dropp alt av Starbucks og kjederestauranter, de har så veldig mye annet bra å by på! Ta med penger til å kjøpe mat..hehe.. De har masse rimelig helsekost. Berlin krever gode sko! Og..det er en sinnsykt kul by! En av mine favoritter, jeg digger østkanten av byen (Kreuzberg og Friedericschain). Tenkte å anbefale steder å gå ut, og så nå at du skulle bo i Kurfurstendamm. Det er litt mer "sossete" enn der jeg pleier å like meg, men jeg tror du kan like et utested som heter Solar. Det er bortgjemt (som er sånn det skal være i Berlin), men på toppen har du utsikt over hele byen. TUSEN takk for mange supre tips!!! Gleder oss noe helt sinnsykt!
missdior Skrevet 26. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2014 Noen som har flere tips her? Vi har funnet oss en del shoppingplasser vi skal på, og historiske ting. Kjæresten min ELSKER parker, er det noen som er litt ekstra fine? Og været da? Vi drar i siste halvdel av mars.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Noen som har flere tips her? Vi har funnet oss en del shoppingplasser vi skal på, og historiske ting. Kjæresten min ELSKER parker, er det noen som er litt ekstra fine? Og været da? Vi drar i siste halvdel av mars. Været er ikke veldig forskjellig fra Norge, så slutten av mars kan det være vårlig og varmt eller fremdeles full vinter. Tiergarten er en stor og fin park hvor det er nokså lett å finne steder for seg selv. Den ligger midt i byen, og er helt ypperlig til piknik. Det er robåtutleie ved Neuer See i Tiergarten, men de har kanskje ikke startet opp i slutten av mars. Selv om det ikke er en fin park, må dere sjekke ut Tempelhofer Freiheit som er den nedlagte flyplassen, tidligere flybroen mellom Vest-Berlin og resten av verden. På fine dager er det et utrolig morsomt folkeliv der. Dere kan også kombinere historikk med park hvis dere drar til Treptower Park. Har dere gode bein, kan dere gå derfra til Schlesicher Busch og derfra enten nordover mot Spree og East Side Gallery eller sørover mot kanalen retning Admiralbrücke. Anonymous poster hash: 31e88...c4e
missdior Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2014 Været er ikke veldig forskjellig fra Norge, så slutten av mars kan det være vårlig og varmt eller fremdeles full vinter. Tiergarten er en stor og fin park hvor det er nokså lett å finne steder for seg selv. Den ligger midt i byen, og er helt ypperlig til piknik. Det er robåtutleie ved Neuer See i Tiergarten, men de har kanskje ikke startet opp i slutten av mars. Selv om det ikke er en fin park, må dere sjekke ut Tempelhofer Freiheit som er den nedlagte flyplassen, tidligere flybroen mellom Vest-Berlin og resten av verden. På fine dager er det et utrolig morsomt folkeliv der. Dere kan også kombinere historikk med park hvis dere drar til Treptower Park. Har dere gode bein, kan dere gå derfra til Schlesicher Busch og derfra enten nordover mot Spree og East Side Gallery eller sørover mot kanalen retning Admiralbrücke. Anonymous poster hash: 31e88...c4e Takk skal du ha for gode tips
missdior Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #10 Skrevet 19. februar 2014 Noen restauranter dete anbefaler?!
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #11 Skrevet 19. februar 2014 Ich bin ein Berliner! Anonymous poster hash: 37433...e8e Du er en berlinerbolle? Anonymous poster hash: 2975b...c0b
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 20. februar 2014 #12 Skrevet 20. februar 2014 Jeg skal også til Berlin i år!! Noen gode tips for shopping? Hvordan er prisene på merkeklær? Uteliv, noen bra klubber?
Soon Skrevet 24. februar 2014 #13 Skrevet 24. februar 2014 Jeg slenger meg med og vil høre flere tips Reiser til Berlin i midten av mars, skal bo omtrent der ts skal bo Jeg er veldig intressert i å høre om gode resturanter, matmarkeder, loppemarkeder (skal ikke være det på helg, så hadde vært fint om noen visste om markeder som er i ukedagene).
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #14 Skrevet 24. februar 2014 Anbefaler deg å spise her: https://foursquare.com/v/thai-elephant-berlin-germany/4b2f708ef964a5206ceb24e3 Anonymous poster hash: 224e0...0e0
missdior Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #15 Skrevet 24. februar 2014 Jeg slenger meg med og vil høre flere tips Reiser til Berlin i midten av mars, skal bo omtrent der ts skal bo Jeg er veldig intressert i å høre om gode resturanter, matmarkeder, loppemarkeder (skal ikke være det på helg, så hadde vært fint om noen visste om markeder som er i ukedagene). Ja, da ses vi vel da
missdior Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #16 Skrevet 24. februar 2014 (endret) http://vimeo.com/album/1992656 Her var det mange kule Berlin-videoer Endret 24. februar 2014 av missdior
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 25. februar 2014 #18 Skrevet 25. februar 2014 (endret) Ser ikke ut som shopping er så veldig bra der nede mtp. pris. Euroen er dyr nå Endret 25. februar 2014 av Lady.In.Heels
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå