AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Hvorfor blir nordmenn så irritert når jeg sier at jeg ikke tenner på norske jenter? Jeg kan da faen meg ikke noe for hva eller hvem jeg faller for. Det er ikke akkurat en ideell situasjon heller ettersom 90% av landets kvinner er norske. Anonymous poster hash: e871e...b90
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 vi har alle ulike preferanser selv tenner jeg ikke på annet enn blonde, nordiske gutter Anonymous poster hash: d1865...564 3
Bernardette Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Skjønner deg godt jeg, jeg tenner ikke på norske menn. Det har folk mange sterke meninger om.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Jeg føler meg rar og annerledes. Jeg har ingen sterke meninger om dine preferanser. 6
Gjest s@nd Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Vi alle tenner jo på forskjellige typer mennesker, så skjønner ikke hvorfor visse folk blir så sinte/fornærmet av det. Kanskje de har dårlig selvtillit eller noe...? Ikke vet jeg. Men jeg forstår i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Hvem bryr seg om hvem andre faller for egentlig? Om noen liker best utlendinger, så må det være greitt. Om noen liker bedre nordmenn må det være greitt. Jeg går nå etter norske jenter, så jeg er i vertfall glad for mindre konkurranse Anonymous poster hash: 9c519...0aa
Lady Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Ok, du tenner ikke på norske jenter. Ikke bry deg om hva andre mener. Det er ikke de som skal like jentene du faller for.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #8 Skrevet 28. desember 2013 alle tenner på forskjellige ting selv liker jeg ikke mennesker med annen hudfarge. veit ikke hvorfor. jeg er IKKE rasist, jeg har mange gode venner fra utlandet. men jeg klarer bare ikke å tenne på dem. spiller ingen rolle om de er fra afrika eller japan klarer heller ikke svensker eller dansker da jeg ikke er komfortabel med språket. ja, jeg er supermerkelig. men kanskje hvis den rette dukker opp så spiller kanskje ikke noe av dette noen rolle Anonymous poster hash: b986d...caf 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 Jeg tenner ikke på blonde gutter. Han må ha mørkt hår, uansett… gjerne svensk. Lei av nordmenn tbh Anonymous poster hash: 49eb6...98f
Horeveiviser Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 (endret) Hvorfor blir nordmenn så irritert når jeg sier at jeg ikke tenner på norske jenter? Jeg kan da faen meg ikke noe for hva eller hvem jeg faller for. Det er ikke akkurat en ideell situasjon heller ettersom 90% av landets kvinner er norske.Anonymous poster hash: e871e...b90 Kanskje fordi det oppfattes som et forræderi å avvise sitt eget folkeslag? Endret 29. desember 2013 av Horeveiviser 1
Gjest Cartman Skrevet 29. desember 2013 #11 Skrevet 29. desember 2013 Hvorfor blir nordmenn så irritert når jeg sier at jeg ikke tenner på norske jenter? Jeg kan da faen meg ikke noe for hva eller hvem jeg faller for. Det er ikke akkurat en ideell situasjon heller ettersom 90% av landets kvinner er norske. Anonymous poster hash: e871e...b90 Blir ikke irritert. Personlig driter jeg lang fart i andres liv. Har nok med mitt eget kaos. Nå er jeg også delvis utestengt fra Hfboards, noe som gjør at jeg flyktet hit. Det gjør meg irritert
Gjest Cartman Skrevet 29. desember 2013 #12 Skrevet 29. desember 2013 (endret) alle tenner på forskjellige ting selv liker jeg ikke mennesker med annen hudfarge. veit ikke hvorfor. jeg er IKKE rasist, jeg har mange gode venner fra utlandet. men jeg klarer bare ikke å tenne på dem. spiller ingen rolle om de er fra afrika eller japan klarer heller ikke svensker eller dansker da jeg ikke er komfortabel med språket. ja, jeg er supermerkelig. men kanskje hvis den rette dukker opp så spiller kanskje ikke noe av dette noen rolle Anonymous poster hash: b986d...caf Oioioioioi du liker ikke min hvite hud Endret 29. desember 2013 av Cartman
Gjest Halvor Skrevet 29. desember 2013 #13 Skrevet 29. desember 2013 Kanskje fordi det oppfattes som et forræderi å avvise sitt eget folkeslag? Forræderi, for noe tull. Det er ingen ting galt i å gå etter utenlandske partnere. Hva blir det neste spør jeg? 1
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 29. desember 2013 #14 Skrevet 29. desember 2013 Hvorfor blir nordmenn så irritert når jeg sier at jeg ikke tenner på norske jenter? Jeg kan da faen meg ikke noe for hva eller hvem jeg faller for. Det er ikke akkurat en ideell situasjon heller ettersom 90% av landets kvinner er norske. Anonymous poster hash: e871e...b90 Ut i fra den tråden her så er det vel ikke så veldig mange som bryr seg om hvem du tenner på-og ikke. 1
Horeveiviser Skrevet 29. desember 2013 #15 Skrevet 29. desember 2013 Forræderi, for noe tull. Det er ingen ting galt i å gå etter utenlandske partnere. Hva blir det neste spør jeg?Gruppetilhørighet er en del av den menneskelige natur. Når noen i gruppen vender seg mot gruppen, er det bare naturlig for mennesker å føle det som forræderi. Du kan gjerne mene det er politisk forkastelig, men det er like fullt menneskelig å føle det som forræderi når noen vender seg mot gruppen. 1
Gjest Halvor Skrevet 29. desember 2013 #16 Skrevet 29. desember 2013 Gruppetilhørighet er en del av den menneskelige natur. Når noen i gruppen vender seg mot gruppen, er det bare naturlig for mennesker å føle det som forræderi. Du kan gjerne mene det er politisk forkastelig, men det er like fullt menneskelig å føle det som forræderi når noen vender seg mot gruppen. Ja vel, jeg kan nå vende ryggen mot gruppen på sekundet om jeg får sjansen. Det er meg ingen ting i mot. Og det kan alle andre for min del også gjøre. Det er sikkert naturlig, men vi trenger ikke dette i dag.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #17 Skrevet 29. desember 2013 Jeg syntes ikke at folk med mørk hud er seksuelt attraktive overhode. Jeg kan se om de er pene, men er ikke tiltrukket av dem. Vet ikke hvorfor, men bare er slik. Liker høye og lys brune eller blonde menn, med blå eller grønne øyne. Om de er norske, svenske, danske osv har ikke betydning. Hadde uansett aldri blitt sammen med noen som så på meg som hushjelp. Anonymous poster hash: 17c6b...217
Horeveiviser Skrevet 29. desember 2013 #18 Skrevet 29. desember 2013 Ja vel, jeg kan nå vende ryggen mot gruppen på sekundet om jeg får sjansen. Det er meg ingen ting i mot. Og det kan alle andre for min del også gjøre. Det er sikkert naturlig, men vi trenger ikke dette i dag.Vel, dagens politiske virkelighet til tross, så reagerer faktisk mennesker flest i tråd med den menneskelige natur, og i enda større grad utenfor vår politiske sfære.Du kan selvfølgelig velge å ignorere den menneskelige natur av politiske årsaker, men like fullt er det nå en gang slik at menneskenaturen generer negative følelser mot det å vende seg mot gruppen.
Gjest Halvor Skrevet 29. desember 2013 #19 Skrevet 29. desember 2013 Vel, dagens politiske virkelighet til tross, så reagerer faktisk mennesker flest i tråd med den menneskelige natur, og i enda større grad utenfor vår politiske sfære. Du kan selvfølgelig velge å ignorere den menneskelige natur av politiske årsaker, men like fullt er det nå en gang slik at menneskenaturen generer negative følelser mot det å vende seg mot gruppen. Jeg har nok denne naturen inntak, problemet er at jeg ikke ser på dere som min "stamme". Mye på grunn av dagens ødelagte familiemønster og serie monogami som kanskje gjør at færre menn blir fedre og ungene får dårlige oppvekstvilkår.
Gjest ms_kwang Skrevet 29. desember 2013 #20 Skrevet 29. desember 2013 Kanskje fordi det oppfattes som et forræderi å avvise sitt eget folkeslag? Tja jeg er født i Norge...men er litt finsk,tysk,Irsk... Så mutter'n bryr seg ikke hvem jeg faller for, min far og mor er begge født i Norge, er bare genene våre som stammer fra alle andre plasser, så min familie er litt innvandra og utvandra Men...En ting skal være sikkert... hvorfor skal det være snakk om forræderi om man faller for andre enn sitt eget folkeslag?Selvom vi er født i norge, betyr ikke at vi er 100% norsk med norske gener og slikt Jeg tror det har mye med kultur også, ikke bare hvordan ei jente eller en mann ser ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå