AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Når jeg bruker musklene i skjeden, ved å stramme dem, sier mannen min at han føler jeg presser/klemmer penisen hans ut. Jeg trodde det skulle kjennes ut som om jeg strammet rundt penisen hans? Jeg presser ikke, strammer musklene. Strammer på samme måte som når jeg stopper strålen mår jeg tisser. Gjør jeg noe galt?Anonymous poster hash: 6fc4f...f9f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Vet ikke.. Min kjæreste digger at jeg gjør det. Skviser han ikke ut.. Anonymous poster hash: 9d900...927 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Samme her, kjæresten min digger det når jeg gjør det, og jeg skviser han heller ikke ut Anonymous poster hash: 86329...4ac
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Det kan være at du bruker musklene feil, man kan både presse utover, og stramme rundt noe/oppover, to vidt forskjellige ting. Og veldig vanlig å blande sammen. (presse ut har man lite behov for med mindre man skal gjøre vaginatriks som å skyte ting ut etc) Kjenn etter mens du har noen fingre inni deg, så finner du ut hva du skal gjøre for at det skal kjennes riktig ut for han. Du skal løfte opp og inn. Anonymous poster hash: 04a3b...b48
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Når jeg presser så presser jeg han "ut" men kjenner jeg kan presse på en annen måte også... "Rundt" på en måte, men til nå har han kun reagert på "ut"...Anonymous poster hash: 60bfb...9ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå