AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 jeg har en kone som er en del yngre enn meg. jeg har luftet en fantasi for henne om å se henne med en mann. Men hun sier det får vente til jeg ikke klarer ha sex med henne. Noen med erfaring rundt dette?Anonymous poster hash: c2c8d...ee9
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Om hun ikke vil ha sex med noen andre så må du da virkelig klare å respektere det? Og hva har det med saken å gjøre at hun er yngre enn deg? Anonymous poster hash: 6c6fd...a12 7
minister-mio Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Ung eller ei, du får godta et nei 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 var utydelig. respekterer hennes nei. lurer mer på når jeg blir gammel og å se henne ha en elsker. erfaring?Anonymous poster hash: c2c8d...ee9
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 var utydelig. respekterer hennes nei. lurer mer på når jeg blir gammel og å se henne ha en elsker. erfaring?Anonymous poster hash: c2c8d...ee9 Hun mente det neppe bokstavelig. Anonymous poster hash: 3f196...3f4 1
Molte Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 jeg har en kone som er en del yngre enn meg. jeg har luftet en fantasi for henne om å se henne med en mann. Men hun sier det får vente til jeg ikke klarer ha sex med henne. Noen med erfaring rundt dette?Anonymous poster hash: c2c8d...ee9 Kan være hun sa dette for å poengtere at hun er mere enn fornøyd med å ha sex med deg, og ikke mente det bokstavlig. Og bare kom med en fleip siden du er mye eldre enn henne.. 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 godt poeng. takk Kan være hun sa dette for å poengtere at hun er mere enn fornøyd med å ha sex med deg, og ikke mente det bokstavlig. Og bare kom med en fleip siden du er mye eldre enn henne.. Anonymous poster hash: c2c8d...ee9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Er vel greit når hun har brukt opp alle pengene dineAnonymous poster hash: b0413...d9e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 hun er forsiktig med pengene og tjener egneAnonymous poster hash: c2c8d...ee9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 er hun ikke flott...c/d-cup Anonymous poster hash: c2c8d...ee9
tore55 Skrevet 29. desember 2013 #11 Skrevet 29. desember 2013 (endret) er hun flott...c/d-cup? Endret 29. desember 2013 av tore55
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 jeg har en kone som er en del yngre enn meg. jeg har luftet en fantasi for henne om å se henne med en mann. Men hun sier det får vente til jeg ikke klarer ha sex med henne. Noen med erfaring rundt dette?Anonymous poster hash: c2c8d...ee9 Har ingen erfaring med det.Men jeg har en eldre elsker.Og har tenkt litt/fantasert litt i samme baner som deg.Hvis vi holder sammen,og han en gang ikke klarer og ha sex med meg mer.Råtrist og leit.Jeg e l s k e r han jo.Men,hvis han ville hatt glede av å se meg sjekke opp en annen mann og ha sex med han.Så er jo tanken litt tennende.Men jeg ville aldri gjordt det,med mindre han var fast bestemt på at han ville dette.Og jeg måtte nok tenkt litt på det.Men kan jeg velge mannen selv,sjekke han opp selv og han bedyrer at han blir tent av det og har glede av å se meg gjøre det....Så kunne jeg gjordt det-for HAN.Og ja-han skal få se alt....Jeg gjør alt-for å tenne min kjære tror jeg: )Hvis det får han virill og pigg igjen,og til å føle seg 10 år yngre....Så hadde jeg gjordt det.Går an å ha følelser for 1 og sex med en annen.Sex uten følelser.Jeg klarer å skille det.Son for lek og spenningen sin del.Oss i mellom. Anonymous poster hash: 1ced6...90c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 TS takk for fint innlegg. jeg tenker at det nest beste er å se sin kjære kose seg. Anonymous poster hash: c2c8d...ee9
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #14 Skrevet 30. desember 2013 Jeg skal gi deg en ting, TS; og det er at du klarte å lure meg med overskriften. Regner med at jeg ikke er den eneste som tenkte "Akk, nok en tråd om aldersforskjeller - enten en helt uproblematisk forskjell eller en som er så voldsom at det må være trolling" på vei inn i tråden. Jeg ble overrasket. Anonymous poster hash: 7fcc7...f2b 2
Massør i Oslo Skrevet 1. januar 2014 #15 Skrevet 1. januar 2014 jeg har en kone som er en del yngre enn meg. jeg har luftet en fantasi for henne om å se henne med en mann. Men hun sier det får vente til jeg ikke klarer ha sex med henne. Noen med erfaring rundt dette?Anonymous poster hash: c2c8d...ee9 Absolutt ikke unormalt, mange menn som er som deg, både yngre og eldre. Mange som har stor glede av dette, selv om det for andre kan være noe uvant.... Jeg har blitt kontaktet av dere, og truffet noen med stor glede.... ..det viktige er å ta dette opp med din kone på en slik måte at hun kan være helt åpen om hun ønsker det eller ikke. Den vanligste reaksjonen er nok som du opplever, er at hun er usikker. Hun er selvsagt glad i deg, og det kan være uvant for henne å tenke på andre. Synes du skal ta en prat med henne hvor du virkelig forteller hvordan du føler det, og hvorfor du ønsker dette. Og at dette ikke betyr du er noe mindre glad i henne, eller hun i deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå