tore55 Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 (endret) Få snakker om det. Men mister dere lysten når 60 er passert damer? bruker det glidemiddel? fortell gjerne om erfaringer og utfordringer. Endret 28. desember 2013 av tore55
Havbris Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Det er noen år igjen men kan ikke tenke meg at lysten forsvinner nei! 1
Massør i Oslo Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Få snakker om det. Men mister dere lysten når 60 er passert damer? bruker det glidemiddel? fortell gjerne om erfaringer og utfordringer. Litt merkelig spørsmål egentlig. Alder har sjelden noe å si, det varierer like mye som for yngre kvinner. Tenning og kåthet er like utbredt her. Og mange har ingen problemer overhode å bli våte...., det kan jeg skrive under på.... 1
tore55 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2014 grunnen for spørsmålet er jo at så mange klager på manglende sex når kvinnene deres nærmer seg ca 60
Gjest Coolaid Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Det pules mer og mer jo eldre man blir, skal jeg tro min egen livshistorie
Massør i Oslo Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 grunnen for spørsmålet er jo at så mange klager på manglende sex når kvinnene deres nærmer seg ca 60 ...ok, men trenger det bety det er kvinnene som er "problemet" og ikke mennene? Ikke sikkert at deres menn, menn på 60+ er såpass flotte lenger at kvinnene lar seg tenne.... Ofte derfor eldre kvinner finner seg yngre elskere, og omvendt..... 1
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Få snakker om det. Men mister dere lysten når 60 er passert damer? bruker det glidemiddel? fortell gjerne om erfaringer og utfordringer. Du er 55 år og har ennå ikke funnet ut av at kvinner i alle aldre interesserer seg for sex?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 At sexlivet forsvinner for gifte par har vel like mye med stress, barn og andre prioriteringer å gjøre. Mange kvinner får mindre lyst når det er andre ting som tar oppmerksomheten, eller bryr seg rett og slett mindre - det er ikke alderen i seg selv som er problemet. Noen menn får også potensproblemer som påvirker forholdet og mulighetene for sex. Anonymous poster hash: 8d6c8...74f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 kanskje det er mennene som har problemet? uff nei nå var jeg stygg men ser ikke for meg at min lyst forsvinner så lett. Anonymous poster hash: bbf4b...ada
tore55 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 1. januar 2014 så det at menn får mindre og mindre sex i et forhold når de blir eldre er en myte?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 Endelig en som bruker ordet "eldre" riktig! Anonymous poster hash: b300c...568
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #12 Skrevet 1. januar 2014 så det at menn får mindre og mindre sex i et forhold når de blir eldre er en myte? Nei, det er et faktum. Mennene som klager over å bli avvist og få nei til sex, og dem er det mange av, er jo ikke alle lystløgnere. Anonymous poster hash: 8d6c8...74f
Gjest Lille-pus Skrevet 1. januar 2014 #13 Skrevet 1. januar 2014 så det at menn får mindre og mindre sex i et forhold når de blir eldre er en myte? Verbsbruk tore... verbsbruk. Om du ikke har kommet lenger enn til å tro at "menn får sex" og "kvinner gir sex" så tror jeg du har litt andre ting å grunne på enn hvordan det eventuelt står til med kvinner over 60. - jeg kan dårlig tenke meg det står trist til med kvinner over 60.... jeg har morsomme samtaler med min gynekolog en gang i året... og det står aldeles utmerket til med kvinner på både 60, 70 og 80 i følge henne. Så fremtiden sees lyst i møte.. med mine menn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå