AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Jeg har mistet sexlysten min, jeg aner ikke hvorfor. Kan det være noe med p-pillene mine? Går på Loette p-piller. Har gått på de i noen år nå, men leste litt på nettet og der sto det at det kunne forandre sexlysten min. Før så kunne jeg ha sex hver eneste dag med kjæresten, men nå er alt bare dødt.Han er kåt og vil ha sex,men jeg vil ikke. Føler det ødelegger litt av forholdet våres.. Og han spør ofte om jeg ikke tenner på han lenger, men det gjør jeg jo.. Noen som har opplevd noe lignende? Og for all del noen som har tips til hva som kan hjelpe på sexlysten? Anonymous poster hash: 7b8b3...ff3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Jeg har mistet sexlysten min, jeg aner ikke hvorfor. Kan det være noe med p-pillene mine? Går på Loette p-piller. Har gått på de i noen år nå, men leste litt på nettet og der sto det at det kunne forandre sexlysten min. Før så kunne jeg ha sex hver eneste dag med kjæresten, men nå er alt bare dødt.Han er kåt og vil ha sex,men jeg vil ikke. Føler det ødelegger litt av forholdet våres.. Og han spør ofte om jeg ikke tenner på han lenger, men det gjør jeg jo.. Noen som har opplevd noe lignende? Og for all del noen som har tips til hva som kan hjelpe på sexlysten? Anonymous poster hash: 7b8b3...ff3 Det er normal, man kommer til en fase der hvor man ikke blir "kåt" lenger... Ta en pause fra sex og alt som har med sexualitet å gjøre så kommer lysten tilbake igjen, altså dette variere fra person til person så gi den 2-3 eller 4 uker så får du se, ikke la dette ødelegge forholdet. Anonymous poster hash: f7e32...0ba
Sillicious Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Jeg har mistet sexlysten min, jeg aner ikke hvorfor. Kan det være noe med p-pillene mine? Går på Loette p-piller. Har gått på de i noen år nå, men leste litt på nettet og der sto det at det kunne forandre sexlysten min. Før så kunne jeg ha sex hver eneste dag med kjæresten, men nå er alt bare dødt.Han er kåt og vil ha sex,men jeg vil ikke. Føler det ødelegger litt av forholdet våres.. Og han spør ofte om jeg ikke tenner på han lenger, men det gjør jeg jo.. Noen som har opplevd noe lignende? Og for all del noen som har tips til hva som kan hjelpe på sexlysten? Anonymous poster hash: 7b8b3...ff3 Skjedde det samme her. Helt plutselig, jeg hadde gått på Cerazette i 2 år før dette skjedde. Kan være mye grunner til det da, om det har skjedd noe spesielt i det siste, stress eller noe sånt. Men jeg byttet ppiller da, går på Microgynon nå. Litt tidlig å si om det er noe forskjell på sexlysten.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Skjedde det samme her. Helt plutselig, jeg hadde gått på Cerazette i 2 år før dette skjedde. Kan være mye grunner til det da, om det har skjedd noe spesielt i det siste, stress eller noe sånt. Men jeg byttet ppiller da, går på Microgynon nå. Litt tidlig å si om det er noe forskjell på sexlysten. Jeg har lyst å bytte p-piller til Jasminelle. Skal til legen og få fikset det. Er utrolig sliten for tiden, alt julekaoset, også sliter jeg med mine ting, og jeg har ingen å snakke med dette om fordi psykologen min har ferie..Og vil ikke snakke om dette med min kjære, fordi han forstår ikke og forventer ikke at han skal forstå det heller. For det er ting som jeg har holdt skjult siden jeg var en liten jente.. Anonymous poster hash: 7b8b3...ff3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå