AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #21 Skrevet 28. desember 2013 vi kranglet pga han eg ble sammen me var hos oss ganske ofte, eg var sammen med han for 2 år siden og det ble en stor krangel mellom meg og han da og, men det var ikke sånn som det skjedde no... eg er 21 om 3 måneder og jenten er litt over 2 år eg og mamma krangler ikke no, ( eg fikk vite av hun koffor hun ville meg ut var pga han eg var sammen med , han såret meg mye osv og mamma såg det, men gikk aldri utover datteren min ) hun sa at datteren min kunne godt bo hos henne ,men hun ville at den personen var ikke her og derfor var det sånn at enten han gikk og eg mistet han eller eg gikk og ikke mistet han.. Men… Du var sammen med denne knuse-fyren for to år siden, men han er ikke far til barnet ditt? Som er to år? Ok, jeg skal ikke legge meg borti dine mannlige eskapader, men det kan jo høres ut som om det er litt turbulent i livet ditt og at din mor kanskje har sett at du har vært på vei i en uheldig retning? Kanskje hun gjorde rett i å presse deg - du blir boende dersom du ansvar og kvitter deg med gutter/unge menn som ikke er ansvarlige nok til å være noen for deg og din datter, dersom du ikke foretar deg noe, får du flytte og greie deg selv. I utgangspunktet har jo ikke din mor noe med hvilken partner du velger for deg selv, og dermed som stefar for din datter, men det kan jo hende hun hadde svært god grunn til bekymring? Anonymous poster hash: 864e0...cfe 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #22 Skrevet 28. desember 2013 Har ingen grunn til å tvile på at du vil det beste for datteren din, men det er ikke dermed automatikk i at du greier å gjennomføre. Hittil har du kanskje hatt litt dårlig dømmekraft, så kanskje er det bare et pluss med barnevernet i ryggen, som støtte? Anonymous poster hash: 864e0...cfe 3
kke Skrevet 28. desember 2013 #23 Skrevet 28. desember 2013 vi var sammen for 2 år siden ja, men det gikk ikke bra så ble det slutt, så reiste han vekk, og kom tilbake og var helt annderledes, ( trodde eg) og vi ble i lag igjen, og no gikk det 3 -4 månder og alt ble ødealgt... han er ikke far til ungen min nei mamma var kjempe beskymret for hun ville ikek se meg gråte ,blir sårt og sånt igjen, for endelig eg var lykkelig igjen... men så hørte eg ikke på mamma og trodde eg sakl klare alt når vi flytter..
kke Skrevet 28. desember 2013 #24 Skrevet 28. desember 2013 alt skjedde etter eg ble i lag med han, før var det ingenting sånt
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #25 Skrevet 28. desember 2013 Da var du sammen med både barnefaren og knuse-fyren ca. på samme tid? Igjen - jeg skal ikke blande meg borti den biten, men hvordan forholdt knuse-fyren seg til barnet ditt? Så han for seg å skulle være stefar? Hva med barnefaren, er han ute av barnets liv? Ser for meg at jo mer avklart forhold du har til disse to guttene, jo enklere blir det for deg å gi informasjon til barnevernet. For de kommer nok til å spørre deg om disse tingene. Anonymous poster hash: 864e0...cfe 1
kke Skrevet 28. desember 2013 #26 Skrevet 28. desember 2013 eg har ikke vært i lag me barnefaren... han eg var sammen me var god mot datteren, han var så glad i hun og ville det beste for hun eg og barnefaren har ikke kontakt, han dukker av og til og vil si hei til datteren, men det er kjempe sjeldent..blir sånn 1 gang på 8 mnd og sånt
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #27 Skrevet 28. desember 2013 AB og TS? var er det for noe? AB = Anonym bruker TS = Trådstarter (den som startet emnet, altså du :-) ) Håper det ordner seg for deg og den lille! Masse lykke til fra meg :-) Anonymous poster hash: ad69f...9fc
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #28 Skrevet 28. desember 2013 eg har ikke vært i lag me barnefaren... han eg var sammen me var god mot datteren, han var så glad i hun og ville det beste for hun eg og barnefaren har ikke kontakt, han dukker av og til og vil si hei til datteren, men det er kjempe sjeldent..blir sånn 1 gang på 8 mnd og sånt Eh…nei, det var vel jomfrufødsel, da? At barnefaren dukker opp "av og til" for å si hei, sier mye om hans modenhet. Synes det virker som om du definitivt gjør lurest i å be barnevernet om hjelp, kanskje trenger du og barnet ditt veiledning og støtte. Anonymous poster hash: 864e0...cfe
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #30 Skrevet 29. desember 2013 AB=anonym bruker TS=trådstarter TS: Det beste du kan gjøre er å samarbeide m barnevernet. De er slett ikke så farlige som media fremstiller de. Tvert i mot,så kan de gi god hjelp i vanskelig situasjon.Anonymous poster hash: 421b9...aec 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå