Gå til innhold

Vincci Bergen - elendig service?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må bare få luftet ut litt irritasjon her! Jeg har ved flere anledninger gått inn på vincci med en intensjon om å kjøpe noe der, men ender opp med å gå ut igjen tomhendt pga elendig service. I dag tenkte jeg å forsøke igjen, fordi jeg har såå lyst på en Chloe mercie veske. Men nei! Først får jeg beskjed om at de ikke har den på lager. Så spør jeg pent om det er noe som er mulig å bestille, men hun trodde ikke det. Så må jeg spørre om hun vet om de får det inn ved en senere anledning - hun åpner et skap, kaster et kjapt blikk og sier hun ikke har boken her så hun vet ikke. Altså, jeg forventer mer på en såkalt "eksklusiv" butikk.

I de fleste tilsvarende butikker utenlands er servicen super!

Hvilke erfaringer har dere?

Anonymous poster hash: bb37d...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært der selv men en av mine beste venner handler mye der og han er ikke fornøyd med servicen han heller. Han handler der kun fordi de har produktene han er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er noe "alle" vet. Slik har det vært i mange år. Men de klarer av en eller annen merkelig grunn å få lov av de gode merkene til å selger deres varer. Vet om mange som i protest heller kjøper i utlandet, selv om prisen er lik. Tenk hva de kunne ha solgt om de hadde forstått service.



Anonymous poster hash: cf448...ab6
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig service. Synst de virker overlegne og mer opptatt med å snakke med hverandre. I tillegg vet de lite om produktene de selger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, uttalte givenchy feil visstnok, hun rettet på meg.......... Jeg gikk derfra;)

Anonymous poster hash: c4672...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns guttene i første etasje er veldig hyggelige! I motsetning til de som jobber på jenteavdelingen.

Men har inntrykk av at det er stor forskjell på hvor god service du får, alt etter hvor bra kledd du er.... Så kommer du inn med de rette merkene (og helst bør du være over 30) får du stort sett god hjelp.

Kommer du derimot inn i jeans og converse etter en dag på skole/jobb kan du glemme å få noe skikkelig hjelp :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du inn i slike butikken lønner det seg å ta på seg alt du eier av merkeklær, sminke deg pent men naturlig og sette opp tidenes mest bitchy utrykk i ansiktet. Så kan du stille et surt spørsmål som er ikke den der flere sesonger gammel? Det må du vel vite selv om du bare er kassadame. Også fnyser du. Da skal du se du får service på Vincci. Trist men sant.



Anonymous poster hash: ec3c1...fe3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å boikotte den butikken da;) makan til lite gode mennesker, som om alt kan måles i kroner og øre!

Anonymous poster hash: c4672...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke handle der lenger. Vært innom flere ganger for å handle, men når de som jobber der ikke enser meg omtrent gidder jeg ikke handle der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnene står bare og babler med hverandre, og vet ikke om noe når man spør.

Men han som eier det er jo utrolig hyggelig mot meg hver gang jeg går dit, og han har peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, uttalte givenchy feil visstnok, hun rettet på meg.......... Jeg gikk derfra;)

Anonymous poster hash: c4672...e0d

Haha, nå fikk jeg lyst til å gå der og uttale det feil, for så å skjelle henne ut for dårlig service på flytende fransk hvis hun retter på meg. :D

Anonymous poster hash: bb3a5...fec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle vært der samtidig med meg, er ikke vant til at folk i butikker retter på meg i en hånlig tone..

Haha, nå fikk jeg lyst til å gå der og uttale det feil, for så å skjelle henne ut for dårlig service på flytende fransk hvis hun retter på meg. :D

Anonymous poster hash: bb3a5...fec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De føler seg vel litt underlege inners inne.. strengt talt kan de jo sammenlignes med alle andre butikkansatte, lav lønn og lite anseelse i samfunnet (dessverre). De har vel ikke selv råd til produktene de selger..



Anonymous poster hash: 53478...0a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...