magnhild Skrevet 15. mai 2004 #1 Skrevet 15. mai 2004 JEg husker for en tid tilbake at det fantes slike turer der man kjøpte flybilletten og ikke visste hvor man skulle fly før man gikk på flyet. Jeg har så lyst til å gjøre det en gang nå til høsten, men er det noen som vet om de finnes fortsatt? Synes det virker utrolig stilig!!
Tatum Skrevet 15. mai 2004 #2 Skrevet 15. mai 2004 JEg husker for en tid tilbake at det fantes slike turer der man kjøpte flybilletten og ikke visste hvor man skulle fly før man gikk på flyet. Jeg har så lyst til å gjøre det en gang nå til høsten, men er det noen som vet om de finnes fortsatt? Synes det virker utrolig stilig!! Jeg mener ihvertfall http://www.zolong.no hadde slike weekendturer (med hotell og fly) tidligere. Vet ikke om de har det nå? Enig at det er litt kuult. Men det er klart man kan jo bli skuffa også.
magnhild Skrevet 15. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2004 fant ikke noe der. Kanskje det er borte nå da... Om noen andre har forslag så kom gjerne med dem!!! Synes det at dette høres så mosomt ut! Det er ofte jeg vil reise uten å vite hvor jeg vil, så da kan godt noen velge for meg...
Tatum Skrevet 15. mai 2004 #4 Skrevet 15. mai 2004 fant ikke noe der. Kanskje det er borte nå da... Om noen andre har forslag så kom gjerne med dem!!! Synes det at dette høres så mosomt ut! Det er ofte jeg vil reise uten å vite hvor jeg vil, så da kan godt noen velge for meg... Det kan jo hende at hvis du tar kontakt med Zoolong eller Gotogate at de kan arrangere en slik tur for deg, likevel. Med en fastsatt pris for fly/hotell så finner de noe spennende, og at du er garantert en viss standard etc. Jeg mener, de vil jo gjerne selge en tur, og for en som jobber på reisebyrå tar det kanskje som en morsom utfordring? Jeg har god erfaring emd Gotogate, bestilte en langtur med disse, og de var veldig hyggelige og serviceminded og fulgte opp min bestilling over en hver forventning.
vilde Skrevet 15. mai 2004 #5 Skrevet 15. mai 2004 Hm jeg trodde de brukte å ha tilbud på Fly&Stay med SAS, slik at man som sagt betalte en pris, men ikke visste hvor man havnet. Nå kikket jeg på SasBraathens men kunne ikke finne det igjen. Kanskje det er slutt? Du kan jo ringe SAS ?
nyibyen Skrevet 19. mai 2004 #6 Skrevet 19. mai 2004 Bodde i nederland noen år, og der var det svært vanlig med slike turer. Last Minute el.l. Det var de billigste turene du kunne få, de kostet nesten ingenting, for det var ledige seter på fly hvor det var en halv time igjen til avgang og noen med bestilt plass dukket ikke opp så det var ledige seter. Hadde vært kjekt om det fantes i norge og ja...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå