AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Eksen sin samboer jobber på sjøen så han er borte to uker og hjemme i to uker. Så for noen uker siden spurte eksen om vi skulle se en film sammen siden hun kjedet seg så fælt, det ene førte til det andre.. Og nå har hun altså blitt gravid! Har sagt at hun må ta abort, for dette går jo så klart ikke. Men det nekter hun, for hun skulle visst ikke ta abort en gang til i sitt liv.. Jeg føler meg som verdens værste nå.... Fått "valget" mellom å være faren eller så later hun som samboren hennes er faren... Blir så forbanna!!!!! Hvorfor skal jenter kunne tvinge mannfolk til å bli pappa når han ikke vil? Det skulle ikke ha vært lov. Man må være to for å danse og to for å lage barn!! Jeg vet ærligtalt ikke hva jeg skal gjøre.. OG MANNFOLK, BEGYNN Å BRUK KONDOM HELETIDEN FØR DU BLIR TVUNGET TIL Å BLI PAPPA! MAN VET ALDRI OM JENTA TAR P-PILLER ELLER OM DET BARE ER TULL! Anonymous poster hash: 7191e...2ea
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Først og fremst brukte du kondom ? Og tok du forhåndsregler å spurte henne om hun beskyttet seg ? Uansett skal du passe på ! Du burde ta konsekvensene av handlingene dine å være klar for å bli PAPPA ! Og om du stiller opp det er opp til deg, men da kan du ihvertfall fortelle denne mannen at du har ligget med dama hans og at barnet ikke er hans . Syns hun virker som et patetisk kvinnfolk som tvinger et annent manns barn på nåværende partner, og lurer han til å tro det er hans . Er nesten for dumt til å være sant, så nesten så jeg tror du troller ?????? Anonymous poster hash: 4b43e...222 4
Stormborn Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Eksen sin samboer jobber på sjøen så han er borte to uker og hjemme i to uker. Så for noen uker siden spurte eksen om vi skulle se en film sammen siden hun kjedet seg så fælt, det ene førte til det andre.. Og nå har hun altså blitt gravid! Har sagt at hun må ta abort, for dette går jo så klart ikke. Men det nekter hun, for hun skulle visst ikke ta abort en gang til i sitt liv.. Jeg føler meg som verdens værste nå.... Fått "valget" mellom å være faren eller så later hun som samboren hennes er faren... Blir så forbanna!!!!! Hvorfor skal jenter kunne tvinge mannfolk til å bli pappa når han ikke vil? Det skulle ikke ha vært lov. Man må være to for å danse og to for å lage barn!! Jeg vet ærligtalt ikke hva jeg skal gjøre.. OG MANNFOLK, BEGYNN Å BRUK KONDOM HELETIDEN FØR DU BLIR TVUNGET TIL Å BLI PAPPA! MAN VET ALDRI OM JENTA TAR P-PILLER ELLER OM DET BARE ER TULL! Anonymous poster hash: 7191e...2ea Hu har jo sagt du kan velge...?
Favole Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Du vet ikke hva du skal gjøre? Du kan jo begynne med å unngå å ligge med damer du vet er i et forhold. Ikke at hun er noe bedre i denne situasjonen akkurat. Er vel heller ingen garanti for at du er faren. 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Om man ikke ønsker å gjøre noen gravid så har du som mann ansvar på å hive på deg en kondom! Viss ikke du er klar for å bli far så burde du ikke hatt sex i første plassen. Men gjort er gjort, ta ansvar å vær en del av barnets liv, ellers så vil du angre i fremtiden.Anonymous poster hash: c68ee...ad0 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 Sørg for at du kan stole på vedkommende du puler neste gang. Syntes overhode ikke synd på deg. Anonymous poster hash: 403c5...a15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå