Gjest Mariona Skrevet 15. mai 2004 #1 Del Skrevet 15. mai 2004 Prøver å få litt variasjon på treningen min, men det er ikke så lett.. På torsdag syklet jeg laaang tur, og på fredag trente jeg styrke i litt over en time. Er følgelig en smule stiv i beina men burde virkelig ha trent noe idag også. Det er kaldt og overskyet ute g frister ikke helt til utendørsaktiviteter, men... Trenger forslag til hva som ermorsomt og ikke minst bra for kroppen (enten kaloribrennende eller muskelbyggende)... Jogging er ganske utelukket pga knærne mine er litt problematiske for tiden. Noen forslag anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2004 #2 Del Skrevet 15. mai 2004 Det er ikke noe i veien for å trene det samme nesten hele tiden. Variert trening anbefales for at man ikke skal bli lei, og for å få trent hele kroppen. Personlig så trener jeg spinning 3-4 ganger i uka, blir faktisk mindre lei av det enn annen aerob trening. Men det er ingen vits å trene styrke to dager på rad. En muskelgruppe trenger noen dager til gjenoppbygging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå