Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2004 #1 Skrevet 14. mai 2004 Korleis gjer eg dette? Har lyst å legge inn bilder i albumet, men får det ikkje til. Korleis forminskar eg eit bilde eg vil bruke som avatar, forresten?
Gjest Lea Skrevet 14. mai 2004 #2 Skrevet 14. mai 2004 Har du et program på PC-en din som kan brukes?
Crazee Skrevet 14. mai 2004 #3 Skrevet 14. mai 2004 Gå til www.irfanview.com og last ned programmet. Hent inn biletet du vil skalere, trykk Ctrl-R (eller leit fram i menyen) og skriv inn storleik. lagre i ønska format - eit ekstra vindu med informasjon om kor mykje du evt. vil komprimere biletet (jpeg) kan dukke opp. Verre er det eigentleg ikkje...
Gjest Lea Skrevet 14. mai 2004 #5 Skrevet 14. mai 2004 De kan garantert brukes. Men jeg kjenner ikke programmene og vet ikke hvordan de fungerer. Er det ikke en hjelp-funksjon der som du kan titte på da?
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2004 #6 Skrevet 14. mai 2004 Gå til www.irfanview.com og last ned programmet. Hent inn biletet du vil skalere, trykk Ctrl-R (eller leit fram i menyen) og skriv inn storleik. lagre i ønska format - eit ekstra vindu med informasjon om kor mykje du evt. vil komprimere biletet (jpeg) kan dukke opp. Verre er det eigentleg ikkje... Takk, men hjelp - kva skal eg krysse av for?
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2004 #7 Skrevet 14. mai 2004 Kryssa for alt eg, men kor skriv eg inn ønska storleik? :klø:
Crazee Skrevet 14. mai 2004 #10 Skrevet 14. mai 2004 Fekk det sånn for meg at du trengte hjelp, så eg stod opp igjen eg [1] Etter du har trykka Ctrl-R (Image -> Resize/Resample) så dukkar det opp eit nytt vindauge med ein del innstillingar og informasjon: Set new size: her skriv du inn passande storleik, alt etter bruk. T.d. 80 pikslar som største lengde i ein avatar. (Den andre lengda skal justere seg automatisk så lenge 'Preserve aspect ratio' er haka av nede på sida. DPI: Ikkje bry deg om det, så lenge du ikkje skal skriva ut noko. Elles er det ein del vanlege valg for skjermstorleikar òg. Du har eit område for 'Size method', der du vil velja Resample, og gjerne metoden B-Spline eller Lanczos. Klikk OK Så velger du Save As (trykk S) og du vel kor du skal lagre det, namn og filtype i ein vanleg save-dialog. Det dukkar òg opp eit anna vindauge med valg for lagring som Jpeg og Gif. Still inn ønska her. (Litt eksperimentering for å sjå kva som skjer kan vera greit.) og dett var dett. sånn enkelt sagt. [1] Stemmer ikkje heilt - har ikkje lagt meg enno,men no skjer det snart.
Crazee Skrevet 14. mai 2004 #11 Skrevet 14. mai 2004 *hrmpf* her går du og finn ut av ting heilt av deg sjølv medan eg skriv - tenkjer du ikkje på meg? :evil: Stilig avatar forresten - fine!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå