Gå til innhold

Match på tinder, men ingen svar?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er greia med dette da jenter? Har fådd ganske mange matcher på tinder, men det virker som de færreste svarer. Kanskje ca 1/5. Skriver som regel bare "hei, står til" eller "hei.

Er det mange jenter som kun bruker tinder for selvbekreftelse eller noe?

Anonymous poster hash: dceb0...2a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svarer heller ikke alle, så kan man jo lure hvorfor man i det hele tatt orker å like folk dersom man ikke har tenkt å svare. Varierer veldig når jeg får meldingen og på humøret egentlig. Ser ofte at jeg har fått meldingen men det hender at jeg rett og slett glemmer å svare.

Så er det jo de som skal være morsomme og tar telefonen din når man går på toalettet under vorspiel og liker så mange de kommer over mens man er borte. Da synes jeg det er bedre å la være å svare i stedet for å si "sorry, likte deg på kødd".

Det kan være mange årsaker til at folk ikke svarer. Kjenner til tilfeller hvor jenter kun er ute etter å matche med flest mulig de synes er fine uten å ha ønske om noe mer.

Skrevet

Tror nok at mange av begge kjønn har vært innom Tinder kun på grunn av nysgjerrighet, og ikke fordi de nødvendigvis ønsker å møte noen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg svarer heller ikke alle, så kan man jo lure hvorfor man i det hele tatt orker å like folk dersom man ikke har tenkt å svare. Varierer veldig når jeg får meldingen og på humøret egentlig. Ser ofte at jeg har fått meldingen men det hender at jeg rett og slett glemmer å svare.

Så er det jo de som skal være morsomme og tar telefonen din når man går på toalettet under vorspiel og liker så mange de kommer over mens man er borte. Da synes jeg det er bedre å la være å svare i stedet for å si "sorry, likte deg på kødd".

Det kan være mange årsaker til at folk ikke svarer. Kjenner til tilfeller hvor jenter kun er ute etter å matche med flest mulig de synes er fine uten å ha ønske om noe mer.

En og annen kan jeg skjønne, men de siste dagene har jeg matchet med en 20 stk vil jeg tro og jeg er ganske kravstor. Kun 5-6 av disse svarte. Synes det var litt merkelig.

Skrevet

Jeg har fått 10 matcher på tinder, men ingen av dem skriver noe (jeg venter på at gutta starter samtalen)

Anonymous poster hash: 204ea...466

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: a2b46...e58

• Liker 2
Skrevet

Jeg har fått 10 matcher på tinder, men ingen av dem skriver noe (jeg venter på at gutta starter samtalen)

Nå var det en som skrev:)

Skrevet

Jeg tror nok mange bare ser på tinder som en tullegreie.

Skrevet

Jeg tror nok mange bare ser på tinder som en tullegreie.

Jepp, jeg ser ikke noe seriøst på det hvertfall.

Skrevet

Opplevd dette mye, bare at det gjelder menn.

Anonymous poster hash: 23694...193

Skrevet

Har syykt mange match, men nesten ingen som skriver noe… hilsen jente.

Anonymous poster hash: 6f1e8...9e4
Skrevet

Hva er greia med dette da jenter? Har fådd ganske mange matcher på tinder, men det virker som de færreste svarer. Kanskje ca 1/5. Skriver som regel bare "hei, står til" eller "hei.

Du kan ikke forvente å få svar overhodet. Alle svar er som en positiv overraskelse å regne. Kan være flere grunner til at de ikke svarer.

1. Dama er fake (gjelder alle med 4chat på bildet f.eks.)

2. De liker flere enn de innerst inne liker, av nysgjerrighet (blant annet det at de får sett hvor mange eller hvem som liker dem), evt at de har trykka feil.

3. Bruker ikke Tinder lenger.

4. Samme som med ordinær nettdating: man kan velge og vrake fordi det er så mange interesserte menn. Da er du enten ikke kjekk nok, eller så var meldinga du skrev for kjedelig eller bar preg av dårlig rettskrivning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...