AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Har vært uggen i magen i jula, ikke spy eller diare bare uggen i magen. Kan vel sikkert komme av at en spiser litt mere i jula. Noen andre som har det slik.blir litt bekymret:-(Anonymous poster hash: ad474...f1f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Har vært uggen i magen i jula, ikke spy eller diare bare uggen i magen. Kan vel sikkert komme av at en spiser litt mere i jula. Noen andre som har det slik.blir litt bekymret:-(Anonymous poster hash: ad474...f1f Tror heller du skulle blitt bekymret dersom magen din var vant med så store mengder mat Anonymous poster hash: 0109f...835 2
Pinkee Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Ikke bare magen som er uggen, hele kroppen har vært uggen. Tror det har noe med at plutselig kom det masse karber snikende, noe kroppen min ikke er så vandt med lengre. For magen er det vel både mengde og kanskje helst fett som medfører ugg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå